Duntoffla skrev 2011-02-15 10:18:03 följande:
Var ser man mkt av nya NS? Jag är nog rätt tråkig för jag brukar mest köpa byxorna och inte så mkt annat.
Bybo1 skrev 2011-02-15 10:11:24 följande:
Har svårt att få ut den lilla hunden, han förfryser ju nästan bara av att stick ut nosen.
Shoppade lite NS i går till stora pojken som är ca 112 cm och tog stl 120 men blir nu osäker hur pass stora dom är? han har nu stl 110 i sina bruna o svarta army..
Jag som inte brukar gilla NS så mycke kände ett stort habegär i går när jag tittade.

Förstår hunden
Jag brukar ha en eller två storlekar större i NS än vad jag normalt har. jag gillar baggy

Här är det också 3-årskoll. Inget alls mellan 1,5 och 3. Nästa blir väl 5 eller något

FL Lisa skrev 2011-02-15 10:09:54 följande:
godmorgon!
men vad är det du säger? inte tusan kan det vara så här kallt i en vecka till. jag som ska vara ensam med barnen hela helgen...vi kommer ju typ klättra på väggarna alla tre innan halva lördagen ens gått.
Är hemma idag med småsjuk Alvin och vi håller redan på att bli lite smågalna och då är klockan bara 10. Kan bli en mycket spännande vecka med andra ord

Hur mår Alvin idag?
Kidzshop, kidelin och babyshop har lagt upp bilder iallafall. GUD så dyrt det kommer bli. Milla måste ha rosa WCT set, slim jeansen, jeansklänning, gula tunikan och nån mössa till att börja med. La allt i korgen igår bara för att kolla och det blir nog närmare 2000

Men ska vänta tills det kommer in här i stan så vi kan se IRL och prova storlekar först