• h80

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Mamma till Simon skrev 2010-10-23 12:05:52 följande:
    bildbevis tack! Glad
    kommer under dagen Glad
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-10-23 12:32:34 följande:
    ÅHHHHHHHHHHH BILD HANNA PLEASE
    vad hittad du t meee =)
    laddar upp bilder om 1 min Glad, sååå svårt att handla till andra
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-10-23 12:47:08 följande:
    vntar på å få se mina (åhannas )fynd från OTT =P...........
    *trumvivel* spänningen e olidlig ;)
    nu finns bild, dina kläder är på sista bilden
  • h80
    Greksmurfen skrev 2010-10-23 13:00:19 följande:
    super tack =) e såå nöjd =)
    e allt i 68 å maxen i 98?!?
    gick det på mer än du fick lr?!du få säga till isåfall
    det är 68 (klänningen är 62/68) hummeltröjan är 104, men den ser rätt liten ut. Fanns ingeting i 86-98 o det var den enda tröjan (förutom några rosa) i 104.
  • h80
    Busbellan skrev 2010-10-23 22:50:42 följande:

Börjar fundera på vad man lär barnen egentligen

Jag var inte hemma idag på morgonen så sambon tog fram kläder till Ella.

Och hennes svar blev "Nej, jag ska inte ha de byxorna, det passar inte ihop"

Glad
    Jag hade lagt fram kläder till barnen idag, vi skulle på kalas o mannen skulle klä på dom. Alva (2år) skulle ha knit-leggings o katvigs velourklänning o Elsa 6-månader skulle ha knit-klänning o rosa strumpbyxor. Vet inte hur han tänkte, men Alva fick iallafall knit-leggings. knit-klänningen o rosa velourklänningen ovanpå det.......hur han lyckades få på henne knit-klänningen i storlek 68 vet jag inte
  • h80
    Busbellan skrev 2010-10-23 23:15:11 följande:

Måste säga att sambon faktiskt har lite känsla för att matcha kläder för det mesta, däremot har inte Ella samma åsikt om vad som passar ihop och inte

Tog du ingen bild på henne med den klänningen på
    nej, jag gjorde inte det. O egentligen var det rätt snyggt, knit-leggings o rosa klänningen o så lite knit-mönster som syntes i hålen på klänningen Glad
  • h80
    lillronya skrev 2010-10-24 22:16:54 följande:

JAg vet faktiskt inte riktigt vad som ska göras.

Vet bara att vi ska till rematologen. Ska vara där redan kl 9 och det verkar vara någon sorts dagavdelning.

Ska förmodligen testas på alla håll och kanter för att komma underfund med vad som är fel.

Sätter hela min tilltro till detta läkarbesöket. Orkar inte ha det så här....

¨åh, du ska ni träffa mina kollegor Glad, jag är ju mammaledig nu
  • h80
    lillronya skrev 2010-10-24 22:37:21 följande:
    Å ska jag?
    Är de bra där då?
    Kan ju erkänna att det känns fullständigt vilset när det är nytt ställe och man inte vet alls vad som ska hända.
    jag jobbar på avdelningen som är knuten till dagvården. Så om ni kikar genom glasdörrarna ser ni mitt jobb :)Det är samma läkare på dagvården som på min avdelning så dom känner jag. O vi har rätt mycket samarbete med sjusköterskorna också, så dom känner jag med.
    De kan såklart ha börjat nya under tiden som jag har varit hemma, men de jag känner är toppen. Finns 2 läkare o båda är väldigt bra.

Förstår att de känns vilset, men de kommer säkert att ta bra hand om er.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17