Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellna: Tack för senast! Vad fina korten blev. Vill du skicka det på Svea o Ella när de går?

• SmillaMilla

God kväll i tråden!

Här är det lungt. Håller på att lägga ut lite bilder fårn Skara sommarland. Ella o Svea var ju bara för söta tillsammans, så svårt att välja bilder. Det va rju rätt mycket danska kläder.

• SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-20 20:50:35 följande:
    Smilla:
    Härliga bilder!
    de två sista var ju klockrena
    Hihi kom några fler. Fanns så många fina, men söta flickor ju. Sätter in pengar för portot också.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-20 21:06:52 följande:
    ÅH jag är så himla nöjd över rockefellaklänningen Tillochmed sambon är helt kär i den Inte illa! Och Milla går runt och säger "fin" och tittar sig i spegeln, bra betyg
    Den klänningen är helt underbar! Äslar den verkligen! Och Milla var ju sååå söt i den.
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-20 21:23:28 följande:
    Exakt HUR fin är hoodklänningen från NS egentligen, ni som har den? Jääättefin va?
    Ja den är fin
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-20 21:30:57 följande:
    Busbellan skrev 2010-07-20 21:26:07 följande:
    Den är jättefin! Tyvärr håller inte Ella med mig
    Bra Borde egentligen snåla till nya NS, är sååå mycket jag vill ha därifrån. Men hoodklänningen ser ju bara såå fin ut!
    Var kan man se nya ns?
  • SmillaMilla

Hej!

Någon som har tips på hur man får bort mögel fläckar på regnkläder. När vi kom hem från Skara, hade Sveas fina idat regnkläder fått massa mögelfläckar på sig. Alla andra hade klarat sig. Snälla!!!! TIPS????

• SmillaMilla
    Smultronhjärta skrev 2010-07-21 15:15:25 följande:
    Vit maskindiskmedeltablett fungerar jättebra på mögelfläckar på vanligt tyg iaf, vet att min svärmor fick ordning på sommarstugans markis på så sätt
    Ja det är mitt sista försök. Nu kör den med vanish, så det skummar i hela maskinen vill ju bli av med det. 1 dygn med blöta regnkläder o kläderna är fulla med mögelfläckar Tur att molo regnkläderna klarade det i alla fall.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17