Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Tjollabolla skrev 2010-10-24 22:06:53 följande:
    *pust* inget för mig tack och lov
    Ha ha- jag har också haft en extrem shoppingdag både IRL och på T- fy satan vad dyyyrt det blir när man väl får upp ångan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2010-10-27 20:36:02 följande:
    Smultron> din FP fantast!   Vad tror du om en laugth top?
    Superbra! Jag köpte en till Max i julklapp 08 men det fick bli en födelsedagspresent 10 i stället-först då var han redo för den
    399:- på Gekås
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥ www.tradera.com/auktioner/Christ0ffer
  • Smultronhjärta
    jompa skrev 2010-11-01 19:50:10 följande:
    Tjejer hjälp mig nu, behöver byxor till min smalis som inte går sönder på knäna efter två tre gångers användning. Han är en vanlig halvvild femåring så visst leker och busar han men nog borde byxorna klara lite mer än så.

Har provat NS, HM, Lindex mm. Nån med förslag?
    Då säger jag Meandi och Pop
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-11-01 19:51:32 följande:
    Då säger jag Meandi och Pop
    tillägger dock att H&M är det som har fungerat bäst hos oss..och jag har en h e l vild 3 åring
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God morgon!

Här var det en tidigt morgon iom att Max kom in till mig vid halv fem och viskade att han har ont i benet, så nu har vi varit på bvc för att strax åka till hstd och göra ultraljud/röntgen..Så var det med min enda lediga dagDrömmer

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-11-02 10:18:47 följande:
    Men vännen då   Har han ramlat eller något? Eller vaknade han "bara" så?
    Läkaren misstänker coxit dvs "snuva i höften" men man gör alltid röntgen/ultraljud för att försäkra sig om att det inte är något annat farligt.. Roligast tycker jag är att barnet vid coxit helst ska ligga till sängs i tre dagar- hur i hela friden jag ska få min galenunge till det är nästan en tiotusenkronorsfrågaDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-11-02 10:23:54 följande:
    Stackars Max!
    Intressant hur man håller en unge i din ålder i sängen så länge.

Hoppas det går bra för er iaf.
    Kram
    Tack för kramen
    Ocikatten skrev 2010-11-02 10:24:58 följande:
    Va? Vad är det? Henric vaknade nämligen och haltade härom dagen men jag är ju så lyckligt ovetande om allt...
    Jag hade inte heller hört talas om det förut men tydligen vanligt mellan 2-12 år,oftare pojkar och kommer nästan alltid efter en förkylning/infektion- dock har Max inte varit förkyldObestämd
    Duntoffla skrev 2010-11-02 10:26:40 följande:
    Snuva i höften? Har aldrig hört förut.
    Ja, hur får man en 3-4 åring till att vara still? Droger?
    Droger hade varit lättast Nu inser jag att jag får lov att släppa på mina regler och låta Max spela v tech utanför bilen..tröstar mig med att det iaf är lite pedagogiskt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17