Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Buttelina skrev 2010-07-21 14:16:56 följande:
    hmm nån mögeltvätt kanske? tror inget annat tar det, men är inte säker. kan kanske bleka kläderna dock
    Hmmm tack, får väll se. Det känns som om det skulle förstöra hela galonmaterialet dock.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-21 20:06:58 följande:
    Fick fint paket från LLm idag, beställde ju lite stars och regnbåge, men när jag fick hem det så kändes det som att regnbåge har jag ju redan Obestämd

har ju tunikan och leggingsen från i våras o köpte nu tröjan och byxorna, vet inte vad jag ska  behålla OM jag ska behålla nåt.. Leggingsen börjar bli liiite små iofs.. 
    Äh skicka tillbaka, jag gillar inte alls de där ränderna.
  • SmillaMilla
    Greksmurfen skrev 2010-07-21 22:34:23 följande:
    hejhej tjejer....STORT tack för alal grattis jag fåttHjärta

lillan ligger just nu å snooozar i sin fina balja =P..... inte helt OT en ida t jamas ;).....

ev så kommer hon få heta martha melina Zethare med melina som tilltal.. dock inget ssom är 100% så vi får se...=)

shoppas det ngt ? ngt ja missat när ja vatt väck ?? =)
    GRATTIS!!!!

Jätte fina namn! Martha är ju underbart ju!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-07-23 17:51:56 följande:
    alla jag sett i stan har haft skarpt cerise kantband.. men det är kanske olika?
    SmillaMilla skrev 2010-07-23 17:10:36 följande:
    Någon som har denna?

www.luckylittleme.se/product.asp?product=4342...

Fin? Jag är lite småkär i den.
    har kollat på den i stan. supersöt är den! får flytta hit nån rea
    Aha, så bara rea fin?
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-07-23 18:52:06 följande:
    nää den ÄR jättefin det är bara jag som tokshoppat rea nu så jag är lite i rea tankar tycker 400 för en klänning svider lite väl mycket
    hihi ja det är dyrt, men tänker köpa något riktigt fint när jag om 1½ vecka börjar jobba igen efter tre år som mammaledig
  • SmillaMilla
    ChokladMoshin skrev 2010-07-23 18:04:49 följande:
    Usch, det brinner typ 150 m från mina föräldrars hus och dom har precis blivit evakuerade och kommer hitGråter
    Hoppas huset klarar sig.
    Nääää fy! Hoppas att hon klarar sig!
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2010-07-23 19:06:08 följande:
    ojojoj ja då förstår jag att du unnar dig (barnen ) nått fint
    hihi ja visst. Svea tjatar dock ihjäl mig just nu, hon vill börja på daig NUUUUU! Så det kommer säkert att gå super bra. Men ja massa nya fina kläder skall man väll ha när man blir stor tjej o dagis start Och sonen som börjar SKOLAN
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17