Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Love Isac: Underbara bilder! Sååå söta killar! Den där lilla kissen är väldigt lik vår doris

• SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-23 21:26:39 följande:
    SmillaMilla - Miniflowers är sååå fin Har den i tröja och vill absoliut ha den i klänning också, underbar!!
    Åhhh, har du någon bild?
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-23 21:32:50 följande:
    www.facebook.com/#!/photo.php?pid=4364902&id=601222935

Inte den bästa Men printet är superfint! Massa härliga färger Och på tal om kantbanden så är mina nästan mot dalmatinrosa, fast liite lugnare ändå i färgen. Men mkt mer knallig än typ cups och prästkrage kanten. Superfin Måste ha klänningen! Alla färger på leggings passar ju till!
    Åhhhh så fin! Får nog bli en sådan.
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-07-23 21:29:03 följande:
    mitt pop hade 70% Drömmer
    *ot, jag veet*
    2 klänningar *såna lite finare, dubbelt tyg med lite hålmönstrat o sydda blommor* , 2 body, 1 t-shirt, 4 strumpbyxor/leggings utan fot, 1 pyjamas med korta armar o ben o 1 par mjukisar i den där knepiga ljungrosa?
    575 kr.. = gratis!!!
    ord pris på allt va 2025 SkrattandeCool

o halva rea på kappahl med mess.. *en jättestoor kasse 27 plagg/saker.. o några diadem, mest åt stora tjejen, kosta som 2 moloplagg Förvånad*
    jag har shoppat en hel del idag *nöjd*
    Åhhhh jag vill också ha ett pop nära mig!
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-23 21:35:47 följande:
    www.kidelin.se/blogg/ nu kanske.. men min FB länkt funka de visst inte heller så bra Är vi vänner på FB kan u kika i mitt mobiluppladdningsalbum iaf
    Jodå din fb länk funkade när jag kopierade. Kanske vi är vänner där
  • SmillaMilla
    Vikkan76 skrev 2010-07-23 21:47:06 följande:
    Tungan ute Hannah Montana...Skrattande Ja, vad gör man inte för sina barn! Får hoppas hon får smak för Molo igen sen efter denna fas i livet.

Själv sitter jag med ett fint flowerfield linne på mig! Så nöjd....attt jag vågade köpa det. Stl 146/152. Köpte även ett par tights i 146/152 och de kommer bli perfa till jeansklänning i höst! Fina FB fynd!
    Då måste ju jag fråga. Hur lång är du? Och lätt
  • SmillaMilla
    LJ2 skrev 2010-07-23 21:58:16 följande:
    vi har väl 5-6 linnen o 1 par leggings.. det e allt
    nu ska de va såna tunikor som sitter åt lite vid benen ju... *suck*
    o gärna lite tuffare stil, med glitter eller nåt i oxå...

Åhhh fy *ryser*. Ursäkta men glitter är det värsta jag vet. Det o millitärkläder.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17