Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Lalalong skrev 2010-11-02 10:47:55 följande:
    Jag har haft "höftsnuva" flera gånger sen jag var 9 år. Då låg jag inlagd i en vecka och röntgades ungefär 500 gånger (lätt överdrift Men många gånger var det), till slut kom man fram till att det bara var höftsnuva. Jag har sen haft det återkommande sen dess. Det är konstigt för det drabbar oftast pojkar, och det är lixom något som barn får.
    Men jag är undantaget som bekräftar reglen

Hur som helst så gör det ONT!!! Så jag skickar lite styrka till din grabb smultronhjärta för det är inte roligt alls!
    Hoppsan Kerstin! Det var mååånga gånger röntgen det där

Vi får hoppas att det lägger sig snabbt för Max har insett att man kan utnyttja när man har ont..just nu tycker han att han förtjänar en stooor leksak
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-11-02 19:38:55 följande:
    DU fick ju gå till leksaksaffären sen ju
    Ha ha- jag vet! Men ungen ville ju inte köpa något..han sa bara "köpa en annan dag"
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-02 19:47:48 följande:
    Mer pengar till mammans shopping
    Nänä..minst en plastig sak i veckan blir det Galet men roligt ju
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-02 19:51:50 följande:
    Ja men så mycke som du jobbar nu så har du ju råd till både ock
    Ha ha- ja dessa två månaders jobb är faktiskt bara rena shoppingpengar till mamman*min fina tanke när jag står där i kaoset* Då fundilerar jag på allt jag ska köpa- lampor,mattor och annat lull-lull
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-11-02 19:58:02 följande:
    Du är för go Hjärta.
    Några djurgrejer kvar till oss?
    Mailat Marika förresten? Vi är ju bara 3 i bilen än så länge och det känns ju onödigt?
    Ingen aning..kollar det imorgon! Hann inte i måndags eftersom jag är en så jäkla bra Traderasäljare att jag priade att åka hem och posta paket istället
    Ska ordna Marika på torsdag då jag faktiskt fick en ledig dag innan jag ska förgylla novemberlovet fre-mån på gulblå stället! Men jag antar att hon kommer att höra av sig när mailet kommer annars
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2010-11-02 19:59:58 följande:
    LYX!!!

Jag tar mej nog en gekås tur  v 46, eller är det HELT kört då tro?
    Nejdå men du behöver ju inte åka dit fre-sön utan satsa på mitt i veckan istället
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

Nähäpp..inte är det jag som vabbar så jag får väl påbörja min egen nattning
    Dagens bästa visade sig vara(utöver att Max onda var skapligt harmlöst)mitt nya fina råååsa stjärnfall på Tradera

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2010-11-02 20:34:13 följande:
    Skål

Själv fick jag ju ett jävligt oförtjänt neg igår Gråter. Kan inte låta bli att störa mig på det.
    Men testa att ringa köparen! Det hade jag gjort och förklarat att h*n förlorar mer på ett neg än vad du gör
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17