• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

SmillaMilla skrev 2011-02-04 17:20:16 följande:
    ja precis. Komme rinte in, och vill gärna ändra inställningarna så att inte hela min inbox fylls med alla inläggen
    Mamma till Simon skrev 2011-02-04 17:17:11 följande:
    Kan tyvärr inte hjälpa dej, är inte inbjuden
    Du blir nog snart. Bara man kommer in så
    bra, de tänkte jag inte på.. ändrar på en gång!! hade fått i inbox såg jag på mailen.. :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2011-02-04 17:50:33 följande:
    jag kommer inte in till gruppen? även om jag kopierar länken.. jag får mail från folk som skriver i den men när jag klickar på länkarna kommer jag bara till fb framsida
    jag har den inte ens på min grupper lista nu? o kan inte se inlägg nu? fast de blev rött att nån gjort nåt inlägg där? nu borta?? hmm.. knepigt..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2011-02-04 18:00:12 följande:
    är det bara jag som tycker det är hel jobbigt med EN grupp till?
    jag köper bara av er "kändisar" och får jag skam bud så säger jag bara fuck off visst är det irriterande och fenomenet startade efter meandi och pop säljsidan kom till. där är det ju ännu mer pinsamt hur det budas skambud.

Bara till att sätta upp regler på vanliga sidan att skambud är förbjudet och den som skambudar blir utkastade. Och vill man undvika att riskera att köpa plagg i dåligt skick så handla bara av dom man känner.
    Jag har några stammisar som handlar av mig. vissa härifrån och andra som inte hänger här vad jag vet
    aningen många grupper nu, men skambud e inte kul..
    iofs kan man kanske sätte regel att inte buda förrän efter x antal dagar om de inte e sålt på fast pris?
    ingen aning..
    bilder försvinner snabbt i andra!! för snabbt.. mina kom 5 sidor bak, på nån timme en kväll!! Då tog jag bort dom ist..
    skambud svarar jag inte ens..
    halva priset efter 10 min ?? ehh.. tro inte de...
    vet vilka som har bra kläder o inte ändå.. de jag vet sköter kläderna handlar jag av =)
    vissa återkommer man visst lite oftare till
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Maria222 skrev 2011-02-04 18:37:10 följande:
    Nu måste jag fråga er experter igen :)

Kan man använda molos babybyxor, de med liten mudd uppe och nere som knickers till ett större barn?
    Vilken storlek ska man då satsa på till en drygt 100 cm smal 3,5 åring?
    jag anv de som har liten mudd nere bara som babybyxor.. de vikbara gillar inte jag iaf, men alla e olika =)
    min lilla e väl runt 95 nu, har 98 mest i kläder, en del 104.. har 74 o 80 åt henne som knickers i sommar.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    prinsessa05och08 skrev 2011-02-04 20:09:07 följande:
    TACK för ditt svar, va synd att du inte hade ett till mig:)

Kram och ha en trevlig helg!!!
    hoppas du får tag i ett =)
    eller skicka bud kanske om du inte ska dit själv? finns många som åker dit =)
    ha de bra, kram =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2011-02-04 20:28:57 följande:
    Godkväll flickor.
    Lagom roligt fredagsmys när sambon inte är hemma, men inatt kommer han och här hemma tills på måndag eftermiddag, fördelen med hans jobb är väl att man uppskattar den lilla tiden man har tillsammans mera.

Vad pysslar ni med en kväll som denna då?
     o i morgon kommer du gnälla på att han sover, fast klockan e 2
    sitter o glor.. typ..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2011-02-04 20:39:09 följande:
    Ja jag vet Fast det känns ändå bättre när han är hemma, trots att han sover Men på måndag åker han igen så det är ju ingen mening för honom att vända på dygnet så sätt. Hursom så får jag ju avlastning på dagen och kvällen, det betyder mycket när man varit själv hela veckan.

Mmm, ungefär samma som här då, kör det vanliga racet, FL/FB/Tradera, o så blogg läsning.
    mm, de lilla avlastning man får e ganska skönt.. "slippa" nattningen en kväll kan va guld..!
     jag har fb, fl o lite t bilder uppe skulle ut med lite på t, men fastnade vid datorn.. sorterat upp i högar iaf
    alltid nåt duktigt jag gjort tycker jag..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    ängeln83 skrev 2011-02-04 20:50:36 följande:
    Ja verkligen, jag är verkligen helt SLUT på kvällarna, speciellt i huvudet, därför vore jag evigt tacksam om herr Liam ville somna typ NUUUU.

Duktiga du Jag har slängt ut en del på T, tänkte fylla på lite men ikväll har jag verkligen ingen lust.
    jag orkade som sagt inte heller tvn o datorn e mer avslappnande..
    måste kolla vilket som redan e fotat o inte med..
    har en hel del foton på datorn redan, fotade i sensomras massor av sommarkläder
    nu e allt blandat med de jag rensat nu, haha.. s¨gå igenom de först.. sen fota resten..
    eller lägga upp de fotade först, sen fota o ut med resten? hmm..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-02-04 21:32:48 följande:
    Men det är tydligen ingen annan
    jag med
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2011-02-04 21:39:59 följande:
    Nora är lite orolig att hon ska missa melodifestivalen helt imorgon, men jag sa att det är säkert nåt av dina barn som vill se det också
    Är det så?
    ahh.. börjar de i morgon? då blir min stora överlycklig
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17