Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Duntoffla skrev 2011-02-19 09:13:53 följande:
    Måste ju bara berätta min hemska mardröm jag drömde inatt. Jag var på Molosalg och det såg helt annorlunda ut (vet att det är på nytt ställe nu) och det var massa gångar och skumma vrår. Mitt i allt var det en läkarmottagning. Hur som helst fanns det knappt några kläder Hittade några fjuttiga saker till Noel men tjejkläder fanns det bara i 56 och typ inget mer. Andra hittade massa fint men inte jag för jag kom liksom aldrig fram då man irrade bort sig i de där gångarna. Hua, hemska tanke! Vaknade lite halvsvettig
    Haha hemska tanke
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko
    Buttelina skrev 2011-02-19 09:17:01 följande:
    jaa det är ju jättebra ju vill ha den lila klänningen men den hade visst inte min butik tagit in Obestämd. måste be om mått om jag ska köpa den i ebutik för den verkade stoooor i strl enligt ronya
    Ja absolut, med tanke på hur mkt jag handlar där så blir det ju endel rabatt i slutändan På måndag MÅSTE nya NS komma ju, jag döör annars!
  • solouniko

Äntligen Grejerna fanns kvar men var tvungen att göra om allt. Blev tröja i fushia/mint till Milla och suit till bebis i samma, funkar väl på pojke? Drömmer Också den alldeles uuunderbara blå/gröna katvigranden i tröja. Dock fanns det bara 104, får nog hänga i garderoben ett bra tag Eller så syr jag in den haha, tror det är den finaste katvigranden jag vet just nu!

Fiiiin baddräkt

• solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-19 18:36:52 följande:
    Åhhhh fint!

Här blev det:
    Ljusrosa molo softshell jacka stl 122
    Blå/grön katvig tröja stl 116
    Paul Frank tröja stl M (till sambon)

NÖJD!
    Härligt! 122 haha, den kanske passar samtidigt som Millas 104 då Orkade inte titta runt så mkt när det gick så segt så jag höll mig till katvig Visst är den fin den blå/gröna randen? Går ju inte sååå bra att spara till NS här Drömmer
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-02-19 18:42:01 följande:
    har kämpat i snart 4 timmar! Blir galen Skrikandes
    Ja man blir ju galen!! Undra hur länge det tar innan man får bekräftat att inget fanns?
    Kristyr skrev 2011-02-19 18:47:41 följande:

fushia/mint jar sonen så def. unisex!

blå/grön är såååå fin

Bra Har inte sett den randen IRL men den ser fiiin ut
  • solouniko
    stökmamma skrev 2011-02-19 19:07:54 följande:
    segt om tuggummi va det men förhoppningsvis kommer min/fuschia hit oxå
    Verkligen APsegt! Ville du ha min katvigtröja? Annars åker den på T imorgon
  • solouniko
    FL Lisa skrev 2011-02-19 21:30:57 följande:
    det är ju skitbra.
    jag borde verkligen också ta tag i det där. Har en hel del som är urvuxet nu men med tanke på att det bara är ministorlekar så vet jag ju att jag knappt kommer få något för dom. Men ut på T borde dom ändå för dom gör ju verkligen ingen nytta nedpackad i en byrålåda här och lite pengar på T är ju bättre än inga pengar.
    TvåTrollungar skrev 2011-02-19 21:25:36 följande:
    Någon som vet om det kommer några regnbyxor (regnbåge) i vår från molo?

Ni som haft sådanna tidigare, hur är dom? Är det som en skalbyxa? Hur slittåliga är dom?
    om det kommer några i vår har jag ingen aning om men däremot har vi haft dom tidigare. Slittåliga är dom inte alls. Galet snygga men rätt opraktiska också. Jag skulle dock kunna tänka mig att köpa såna i större storlek bara för att dom är så snygga men då för att ha som rena regnbyxor, inte som skalbyxor.
    Vad blev det för ränder? Själv har jag satt köpstopp nu, förutom NS då Blev ju lite på Ajabaja också men vi får se om det finns kvar, jag tvivlar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17