Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-07-24 17:50:49 följande:
    Alltså den är ju lika stor som de andra i 98, men jag vet faktiskt inte om den får åka än, för den är FIN!
    Ja den är superfin. Ångrar verkligen mitt val att sälja den. Och billigt gick den också för, typ 200 kr.
  • SmillaMilla
    RååSa BuBBlan skrev 2010-07-24 18:34:57 följande:
    Apropå ludd så kan jag säga att höstens lila med stars håller suuuuuuper!! Inte ett ludd alltså, linnet vårt är tvättat nu 3 ggr, ser helt opåverkat ut, brallorna fick sig en rejäl omgång av Bubblis å nu tvättade utan ludd ens på knäna Skrattande  *me like*
    Låter väldigt bra. Svea måste nog få stjärntröjan, fast vi redan har den som kom nu i våras.

Kul att du känner bebisen! Jag tycker dock det var det värsta med att vara gravid, alltså alla sparkar. Värre än att må illa i 9 månader
  • SmillaMilla
    solouniko skrev 2010-07-24 18:35:23 följande:
    JAAA! ALLA kan ha bambi Eller, alla MÅSTE ha bambi
    Även svea, kanske
  • SmillaMilla
    Busbellan skrev 2010-07-24 21:03:39 följande:

Är ganska glad över att jag shoppade gympaskor till Ella på T igår.

Mätte hennes fötter idag, i juni när jag mätte senast var de 15,1 har jag för mig, nu var de 15,7-15,8

Hennes hummeldojor hon har är det ungefär samma innermått i

Oj då.

Men du jag sa ju till dig på Skara att jag trodde Svea vägde 13-14 kilo. Nu här hemma ville hon testa vågen. Den visade på 16,7!!!!!!
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-07-24 20:40:45 följande:
    Känner igen det där... Karla har vägrat kjol vid bara tanken på en. Tills PdL-kläderna kom. Hennes älskade princess-kläder...: 

Helt ärligt så måste jag sansa mig på hennes dansk-kläder nu. Det enda hon vill ha är enfärgat och randigt. Rååååsa. Prinsessigt... Får väl gå loss på Svanten istället trots att det inte är riktigt lika skoj, men men, hon ändrar sig kanske snart. or not...
    Alltså hon är ju bara för söt! En riktig lintott.
  • SmillaMilla
    Stormis skrev 2010-07-24 21:24:54 följande:
    Japp, verkligen viiiit i huvudet och lillebror ser likadan ut. Alla kommenterar verkligen det. Andra tycker att de har ljusa barn. Tills de träffar Karla. Såg att Svea antagit den nyansen med .
    Kristyr skrev 2010-07-24 21:19:21 följande:
    Men då får ju kläderna flytta snart.. Drömmer  *hetsar lite bara*

*busig*
    Lugn och fin, det kommer. Ska bara åka till Thailand först. Sen när jag kommer tillbaka i början av oktober kommer de att vara för små .
    Men det är ju bara såååå sött!

Ja Svea är nog ganska ljus hon med.
  • SmillaMilla

I går pratade vi om stora molo kläder. Jag skulle gärna ha en lurv till mig själv

Stl 152 kanske blir kort i armarna. Någon som har en och kan m'ta?

• SmillaMilla
    lillronya skrev 2010-07-26 19:11:19 följande:

Hej i tråden!

Här verkar det tomt. Ingen här?

Jodå jag är här. Sambon domer matcher i tennisen, småtingarna sover och stora sonen bad nyss om att få gå o sova :-0
  • SmillaMilla
    SmillaMilla skrev 2010-07-26 19:46:21 följande:
    Jodå jag är här. Sambon domer matcher i tennisen, småtingarna sover och stora sonen bad nyss om att få gå o sova :-0
    domer= dömmer
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17