Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

H I L L A skrev 2010-11-04 15:12:45 följande:
    Rymliga i storlek !!! Köpte 92 i leggingsen till Hilda (88 cm) och jag viker upp hela mudden så sitter de bra.
    Tröjorna såg också stora ut i stl. Hade köpt 104 till 110 cm långa sonen. Men köpte vanliga baströjor istället.
    ...och det var ju inte vad jag ville höra ha ha Får väl se om det blir byte av storlek då kanske för isf behöver Max en 98:a
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:22:29 följande:
    Jag har lagt undan 110/116 Förvånad

tyckte det kändes litet med 98/104 på långkalsongerna, så jag drog till med nästa storlek och valde samma på tröjan.

Men så skönt då kommer han att ha ett superfint stad set om ett år el kanske två Flört
    Till lillebror alltså?
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:27:34 följande:
    Hilla- du skriver att du skulle valt 104 till din 110 cm långe son,
    och jag väljer 110/116 till min 96cm långa kille - tänkte jag över huvud taget Skäms

Växa lådan nästa.. har de öppet på lördag, fast den är röd, kanske jag kan köpa en mindre uppsättning då?
    ojoj och här har jag funderingar ang 104an till 95 cm långa Max

Köp en mindre storlek också tycker jag -såå himla fint juHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Mawe123 skrev 2010-11-04 15:34:15 följande:
    H I L L A skrev 2010-11-04 15:30:26 följande:
    Ja 104 i tröjan men köpte 110/116 i leggingsen
    Min grabb är liiiiten och tunn, 16 kg till sina 110 cm.
    Låter som att jag får komplettera med en tröja i 104 i vart fall, synd att fraktavgiften är så hög på webshoppen.
    Håller med om att frakten känns onödigt dyr! Jag hade iaf handlat oftare om den var lägre
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    h80 skrev 2010-11-04 15:34:44 följande:

här är 98 på min 88cm långa tjej (som vägrade stå upp) den är lite rymlig o 92 hade säkert funkat nu, men jag tycker ändå den passar. sorry för OT
    Tack- nu är jag övertygad om att jag har valt rätt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

God kväll flickor!!

Äntligen vila från gulblåa huset,salg på onsdag och jag fick idag veta på jobbet att många trodde att jag var 22 år- ha ha Skål

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta

KIkar in och tycker synd om Smilla som ska trängas på Gekås tillsammans med mig imorgon..
    Seeent idag talar för att det blir gaaaalet imorgonTyst

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-11-12 22:39:08 följande:
    Alltså, har jag fattat det rätt att du JOBBAR där numera? Eller har du alltid gjort det?
    Japp- jag jobbar där i ganska så exakt 2 veckor till sen är det färdigt! Då tackar jag för mig
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2010-11-12 22:44:27 följan
    Är det bara tillfälligt eller vad? Visst pluggade du förut? Eller har jag fått det om bakfoten?
    Jag pluggar fortfarande,Lova har ingen dagisplats heller så det är minst sagt körigt just nu
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-11-12 22:46:59 följande:
    När får vi se din shopping i BT?
    Troligen när jag får "lördag" dvs på tisdag- kassarna står numera jämte min säng. Jag orkar inte ens packa upp dom! Men den kommer! Jag gillar att samla bilderna på salgfynden genom åren
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17