Inlägg från: solouniko |Visa alla inlägg
  • solouniko

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

FL Lisa skrev 2011-02-19 21:45:05 följande:
    hmm..jag kommer inte riktigt ihåg vilka det blev till slut
    men har för mig att det blev de grön/gröna och de lila/gula och så blev det en nappflaska från elodie

blir det storshoppingför dig från NS nu då? jag har som svårt för att ta mig för att shoppa NS till ordinarie när jag vet hur mycket billigare allt kommer vara i oktober på mässan..men något litet sommarplagg lär det nog bli ändå.
    Illa Grön/gröna är så fin, men min favvo är helt klart blå/gröna, blir alldeles till mig när jag ser den randen Hoppas verkligen tröjan till Milla fanns kvar på ajabaja! Lila/gul är jag nyfiken på, ser fin ut!

Ja NS blir det helt klart en hel del ifrån. Är nog bara de och Molo jag köper till fullpris, katvig är aaalldeles för dyrt Och småfolk har jag inte alls fastnat för ännu, vi har nått enstaka plagg men njaa. Inte alls favoriter. Just nu har jag dock totalt snöat in på katvig verkar det som. Ja på rea då Åh så kul med mässan, måste nog också dit någongång!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • solouniko

Här är vi också vakna i ottan Vad har hänt med min morgontrötta tjej som brukar sova till efter 8 ? Senaste dagarna vaknar hon som en klocka strax efter 6. Det är ju en himla tur att man vänker sig fort för faktiskt så känner jag mig ändå inte speciellt trött

Har nog fått sålt min Bee nu så nu måste jag nästan klicka hem en phil&teds istället Drömmer

• solouniko

Liljan, jag tycker också 2000 låter som en väldigt dålig kompensation!

Fick du igenom din beställning på ajabaja igår? Vill ha bekräftelse nu på vad dom fanns och inte fanns

• solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-02-20 07:47:45 följande:
    ja jag fick igenom en "liten" ( ) beställning. Har inte fått någon bekräftelse men antar att de ska ha lite ledigt också under helgen o inte bara jobba jobba jobba...
    Vad blev det? Ja det är klart.. Men visst var det så sist när dom körde rea att om man INTE fick mail så fanns allt? Kom på att dom nog bara kontaktade de som blev utan nått, men jag kan ju minnas fel
  • solouniko
    SmillaMilla skrev 2011-02-20 07:49:17 följande:
    God morgon!

Bytte presbild, men det är samma gamla jag
    Fort man vänjer sig vid presbilderna ändå, nu kommer jag ju inte veta vem du är
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-02-20 08:00:35 följande:
    kommer knappt ihåg Blev angulus-kids skor, vinterskor till Mateo till nästa år och vårskor till Maia nu. Sen en lurvfleece från Molo, denimdräkt från Noa Noa, katvigsuit blå/grön och Miniatureoverall i lila till Maia nästa år.
    Åh så mkt fint Var tvungen att kika lite i BT, visste väl att kah sett lille Mattis i fushia/mint ränderna Bebis fick en sån suit och Milla tröja, hoppas det finns! Sambon kommer säkert INTE tycka det är unisex men det tycker jag
  • solouniko
    Zvartaliljan skrev 2011-02-20 08:09:58 följande:
    fast t.o.m min sambo tycker det är fint på Mattis, allt beror ju på hur man macthar det
    Ja precis, det blir nog kanon Fick hem en sländsuit i 56 och den är ju verkligen unisex tycker jag, han frågade vad jag skulle göra med den om det nu blir en pojke? Haha, herregud!
  • solouniko
    Greksmurfen skrev 2011-02-20 21:26:11 följande:
    en liten fråga e ju sugen på ida t salg här men ja ekonomin tillåter vella inte det egen´tligen så det blir vella å handla med lite extra för att tcäka bensinkostander isåfal..... vet ni vad som är omtyckt av ida t samlingen??
    SOCKAR! När är det? Milla är i stort behov av sockar Drömmer
  • solouniko

Milla hade också en period när hon började klättra ut Tripptrappen när vi hade bygel så vi tog helt enkelt bort den. Kändes betydligt säkrare utan än om hon skulle ställa sig upp och "fastna" med någon fot i bygeln och ramla ner. Efter det var det aldrig nått problem

Tjolla, åh jobbigt med koppor! Jag försökte smitta ner Milla när jag var mammaledig en gång men det "fastnade" visst aldrig.Hade varit skönt att ha det bortgjort då, annara måste man ju vabba hur länge som helst. Men det kommer väl såmåningom. Min bror som är 21 har inte haft ännu, stackars han när han får egna barn då LÄR han ju smittas Hoppas Milo inte klättrar på väggarna allt för mkt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17