Vi som shoppar danska barnkläder del 17
etindris skrev 2010-07-18 20:13:18 följande:
Tack för svaren. Ja jag tycker också den är snygg. Därför vill jag förändra mig lite och ändra från pop:s som är ganska tråkig efter ett par år. I 3 1/2 år har vi haft skalkläder och overaller från pop och jag behöver variation! Vet ni hur den är i storlek? Till min 2-åring på 85-86 cm. Vilken storlek då, 92? Kan jag pressa ner storebror på 96 cm i en 98? eller blir det för litet?
Lillronya;: Ja helt klart hennes färger i klänningen. har köpt den till min tjej också men hon är mörk och klär faktiskt inte lika bra i den. Hon passar mer klara färger som cerist och turkost. Men vem kan låta bli. Den är så fin
Japp vi kar också ett berg här hemma med kläder som måste flyttaA är 95 cm och har en i 98. Nu har hon ju inte använt den sen i våras men kan lätt ha den fortfarande.
Rekomenderar starkt MATs skaljacka också. Himlans snygg och bra! Fast det är ju anorak med luva..
sen visar det sig att en vägg är genomrutten, lilla rara skruvmejseln gled igenom den som smörkniven i smält smör OCH ytterpanelen måste bytas på halva huset samtidigt som taket för där är det blött åxå..