Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åhhh vad massa fint alla har shoppat på salgenTungan ute Själv har jag ff inte packat upp mina kassar ännu..
    Men jag har iaf t v i n g a t mig själv att orka lägga ut auktioner på Tradera! Det var inte roligt men nu är det gjort

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    Zvartaliljan skrev 2010-11-14 20:32:32 följande:
    jag vill ju se dina fynd ju

Jag är jättenöjd med mina fynd...dock ej särskilt nöjd med avslutet på salgdagen och räkningen som följer...min tur att drabbas av denna jävla salgförbannelse!!!
    Jaa jag ska fota allt- mest för att det är roligt att ha bilder på allt man har köpt genom åren men det får bli imorgon!
    Jag är helt slut efter att ha jobbat extremt mycket ända sen jag var på salg-på tisdag är jag ledig..eller ja, då ska vi iofs med Max till doktorn i Gbg men jag slipper iaf Gekås

Jag såg det på FB- fyyy vad jag led mer er! Vilken tur att det finns snälla människor överallt- när du har din salgotur och likaså vid Solounikos galna resaHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-11-14 20:36:07 följande:
    Vad duktig du är!!

Jag måste först och främst rensa lite i garderoberna.
    det sviiiider dock- finaste schacksuiten får flytta om ngn vill betala för det
    -annars stannar den
    lillronya skrev 2010-11-14 20:37:01 följande:
    Du har ju en uttersuit! Finaste finaste!
    Den borde göra resan värd, bara den.

Trist med din otur.
    åh- just ja,,jag hittade en uttertröja på salgen. Skapligt nöjd med den
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    THEA och Grodan skrev 2010-11-15 20:14:27 följande:
    Indbydelse til Katvig Lagersalg

Kære Katvig kunde

Du inviteres til Katvig™ Lagersalg
    Lør. 27. & søn. d. 28. november 2010, kl. 10-17
    Langebrogade 6F (i kælderen under 6E)
    1411 København K.

Parkering på gade til alm. takst.
    Alternativt ligger Christianshavns Metro station 5 min. gang herfra.

Vi glæder os til at betjene dig!

Dankort eller VisaDankort foretrækkes.
    N.B. Katvig besvarer ikke mails vedrørende lagersalget.
    Forbehold for begrænset udbud af størrelser og styles.

Hoppsan då..jag råkar ju vara ledig dåDrömmer
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-11-16 20:34:28 följande:
    Godkväll flickor.

Här somnade båda barnen för 1 timma sen, skööööööönt.
    Sitter här och funderar på julklappar, börjar bli dags att börja nu, vad sjutton köper man till en 3½ åring som har det mesta?
    Beställde lite filmer tidigare idag, nya Blixten Filmen, Hello Kitty, Chuggington och Händige Manny.
    Max ska få bilbana med Cars, två spel till Vtech,också Carsfilmen,flera spel bla Uno Moo, Råttan i höstacken. Sen lurar jag på FPs mp3spelare
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-11-16 21:08:40 följande:
    Alltså jag tycker det är skit svårt, vilken bilbana är det?, hade nog varit uppskattat här. Han leker ju mest med sina bilar men hit kommer inte en enda bil till, ska det vara leksaker ska det vara rejäla som INTE går att plocka sönder

Ha ha, pratade just med sambon och han hade precis köpt Cars filmen, tänkt som muta till klippning, jaja kanske inte är fel med dubbletter av den filmen, antar att den lär gå flitigt i spelaren.
    Denna:
    www.hikmet.se/Product.aspx&History=2532|2852

Den är rek. från 6 år men jag tror att det ska funka eftersom Max har redan lekt med en liknande bilbana hos en kompis..
    Det blir väldans så mkt leksaker i år med tanke på att jag springer på Gekås var och varannan dag
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2010-11-16 21:15:10 följande:
    Den såg ju skoj ut Sambon tyckte vi skulle köpa en bilbana men jag är mest rädd för att Liam bara kommer ta sönder den efter ett tag. Köpte en svin dyr radiostyrd Volvo bil till honom i julklapp förra året, den ligger totalt kaputt ute i sandlådan nuObestämd, han är tyvärr inte så rädd om sina saker.

Ha ha, kan jag tänka mej
    Leksaker är ju perfekt att köpa där. Fast jag valde ju bort min Gekås tripp mot en Molo salg tripp
    Ja denna är dyr nog..även på Gekås. Det är tur att ingen annan heller vet vad de ska köpa till Max så att jag kan dela upp önskelistan
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-11-16 21:18:26 följande:
    Ja hon är verkligen som en duracellkanin jämt.

Nä inte bara filmer, kanske.
    Här ska småttarna få leksaker i julklapp.
    Nu när de fick ett rum att ha sina saker i så upptäckte jag att de faktiskt inte har så mycket.
    Tog bort alla bebisgrejor med, så det blev väldigt tomt.

Tar emot alla tips på vad de kan tänkas "behöva"
    Jag säger spel..jag har precis upptäckt hur många vettiga bordsspel det finns till lägre åldrar. Sen är det roligt att spela tillsammans också
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2010-11-16 21:29:14 följande:
    Ja det var ett bra tips!

Vi var på en ny öppen förskola idag och där fanns flera spel som E tyckte var roliga att spela.
    Får väl bara bli bättre på att ta hand om spelen. Finns inte mycket kvar av de vi haft genom åren.
    Denna ska Max få
    www.br-leksaker.se/Kategorier/Br%C3%A6tspil%20og%20puslespil/Spil/R%C3%A5ttan%20i%20h%C3%B6stacken.aspx?id=623560

Vi hade ett liknande som han älskar-dock sönder så nu blir det ett nytt
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17