Inlägg från: sugröret |Visa alla inlägg
  • sugröret

December Bebis 2010 :)

Hej Majmamman ;)
    Kikar in och säger hej..vart inbjuden pga att det kan hända att jag också har en liten på g. Är dock på bim-dagen idag eller +2..vi får se.
    Är tacksam för att Majmamman bjöd in mig iallafall :D

• sugröret
    Minifer skrev 2010-04-21 20:39:03 följande:
    Hej och välkommen!! Men gud avd spännande, när har du tänkt testa? Hoppas hoppas!! :)
    Ååh,tack! :)
    Jag vet inte riktigt,sista gången jag var sen testade jag inte förns på +7,men det var ändå neg och sen dök mensen upp på +20 eller något sånt. Jag vill inte bli besviken så kommer vänta lite nu också. Har ju fått menssymptom ikväll så vi får se..nervöst är det iaf :)

Hur ligger det till för dig då? När har du bf? När plusade du? :)
  • sugröret
    Minifer skrev 2010-04-21 20:46:34 följande:
    oh vilket tålamod och vad jobbigt att få neg när man gått över så mycket =( Håller tummarna för dig!!Jag plussade den 12e april på bim-4. Helt cräjsy! Har enligt fl bf den 23e dec, enligt barnmorskan den 18, så ställer mig lite avvaktande tills jag gjort ultraljud om ettt par veckor =)
    Mm,det var ju det. Efter den perioden vart min mens oregelbunden också i ca 7-8 mån.
    Men ju mer tiden går desto mer visar kroppen att mensen är på gång nu.. Min tapp är rätt låg nu också,vilket den alltid är när mensen är på gång :(

Ååh,grattis! Vad mysigt :)
  • sugröret
    Minifer skrev 2010-04-21 21:01:07 följande:
    Tack så mycket! Har ni kört med äl-tester då för att ha koll när det är så oregelbundet eller känner du när det är på g?
    Det märker jag både i magen och på "slemmet" :P
  • sugröret
    MajMamman08 skrev 2010-04-21 21:14:02 följande:
    Välkommen hit tjejen HoppAS NU nu du har en liten bebbe i magen
    Tack Ja,ååh..nu efter man har spanat lite här så vart jag ÄNNU mer sugen,vilket jag inte trodde jag kunde bli :P
  • sugröret
    ensammamma skrev 2010-04-22 12:50:07 följande:
    Jag hade en sån fruktansvärd halsbränna å sen så hade jag sånna smärtor i magen då jag har magkatarr så dom ville utesluta graviditeten men då va jag gravid å så då fick jag inte någon medicin för magkatarren... Så jag ska träffa läkarn idag å se vad hon säger...
    Hoppas allt går bra!
    Jerseygirl skrev 2010-04-22 12:52:06 följande:
    Jag hade världens mensvärk!!! Sprang på toa jämt för att kolla om den kommit... Men det gjorde den inte! I övrigt ingenting. Har fortfarande väldigt lite symptom, lite värk i magen, liiiite ömma bröst, idag är jag helt uppblåst. Kunde knappt få plats med lunchen men annars mår jag som vanligt. Fast jag brukar inte ha riktigt så svårt med temperaturregleringen, mest fryster jag (dubbla stickade tröjor...) men så ibland blir jag hysteriskt varm. Märkligt...
    Okej..

För jag känner mig..ja..sjuk rent ut sagt. änns som jag har feber,svettas och fryser om vartannat,men termometern visar bara 36,9. Visst har jag vart snorig och lite hostig på sistone,men jag är en sån som aldrig känner mig direkt sjuk. Och varför bränner det i ögona och känns som feber när jag inte har det..eller enligt mig är det inte feber iaf..
  • sugröret

Då kanske jag bara håller på att bli sjuk helt enkelt..hehe :P

Tack för era svar :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)