December Bebis 2010 :)
Huvaligen! Vilken dag. Ja, ni kan ju läsa själva...
www.familjeliv.se/Forum-23-411/m57998433.html
Huvaligen! Vilken dag. Ja, ni kan ju läsa själva...
www.familjeliv.se/Forum-23-411/m57998433.html
FREEEEEEEEEEEDAAAAAAAAAAAAG!
Åh, det blir ju inte mycket mysande här heller. Vi orkar inte eller blir liksom inte av i sängen i alla fall - då skulle ju lilla vakna och ja, man kan ju göra det på andra ställen men det blir liksom aldrig av även om vi vill båda. Och sen är det ju inte som förut där nere måste ta det lugnt. Går liksom inte pang på om man säger så. Å, vad jag längtar till större boende, men ekonomin är ju skal just nu. Måste plugga klart först så man får den där feta lönen HA!
Ha, ha! Bytte lissblöja. En stund senare en bajsblöja. När jag precis bytt en till 3:e gången på raken, tagit på byxor tvättat händerna och smort händerna. Då bajsar hon igen!
Halloj. Här har vi också börjat med smakisar. Mosar potatis i bröstmjölk och sen pressar genom en tesil med fint galler, skrapar av på baksidan så den blir len och utan klumpar. Idag smakade V inte bara utan åt faktiskt några skedar. Gör den väldigt blöt. Provade att ge när hon var hungrig idag innan amning och det verkar funka bäst. Tänkte köra några dagar till sen blir det att prova hemmagjort gröt gjord på havregryn och paltbröd som jag har mätt upp rätt proportioner (och lagt i en fin glasburk
) och mixat så det bara är att koka. Husmoderligt värre.