Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Usch, hoppas ingen mer av oss behöver ligga på neonatalen.
    Jag har en fråga. Jag har så jäkla ont i rumpan när jag sitter och det är precis vid fogarna där bak. Kan jag ha fått ännu mer foglossning nu? :/ håller på att avlida av att bara sitta ner. Ajaj!

• Momalicious
    delifi2 skrev 2010-11-11 16:49:53 följande:
    Moma----> försök att sitta på så hårt underlag som möjligt, sitter man för mjukt så är inte fogarna jämna å det kan bli ännuvärre, jag har oxå fått så ont där bak nu å spec när man reser sig, tar ett tag innan man vågar gå. Alltid lika spännande å se om det kommer göra ont eller inte
    Fast det funkar inte på mig, jag fick det när jag var tvungen att sitta på en träbänk i en halvtimme och vänta på bussen. Nu när jag har vilat rumpan på mjuka underlag några timmar är det nästan borta.

Älskarnova Grattis! :) Vad mysigt att du får träffa din bebis så snart! 
    Karttikeya skrev 2010-11-11 19:05:34 följande:
    Har ont i precis hela kroppen.. Är säkert någon smaskig influensa jag dragit på mig.. Tycker så otroligt synd om mig själv just nu, haha.. *host host*
    Blä din stackare! :( Krya på dig!
    NhjärtaD skrev 2010-11-11 19:34:11 följande:
    Jag kan hantera denna värk, har juh fött 2 barn innan utan bedövning men ska ta alvedon & en dusch snart & går det inte över så är det nog dags att packa väskan
    Kanske ÄNNU en bebis som kommer tidigare än planerat haha, vad är det med den här tråden? Vilken vecka var du i? Du var nästan fullgången va?
    BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Idag har jag sju veckor kvar till BF, så jag tycker att jag borde hinna få mitt körkort innan bebis kommer, om han kommer när han ska. 
    Har två körlektioner kvar nu innan det är dags för uppkörningen (räknar inte med uppvärmningslektionen nu alltså) och jag är rätt nervös. Men jag försöker tänka att jag gör så gott jag kan och skulle det inte gå vägen så är det bara att boka en ny tid och köra igen! Sen lär jag inte lyssna på mig själv och vara skitnervös ändå haha.

Jag har en fråga. Är det någon mer än jag som är sjukt rädd för ett stort barn? Med stort tänker jag allt över 3,5 kilo. Och ni som redan vet att ni får stora barn räknar jag inte med i frågan här :p
    Jag är LIVRÄDD! Kan man få tiggt till sig ett TUL pga rädsla tro? Troligtvis inte med min barnmorska, hon tycker att allt är så normalt och drar alltid exempel på folk som haft det värre när jag klagar på nåt. 
    Blä, vill verkligen ha en viktuppskattning! :(

• Momalicious

Emelle: stackare! Låter precis som min natt. Önskar jag kunde få sova men är redan på körskolan och väntar på min lektion som jag ska ha 10.50. Snark. Måste vänta två timmar efter lektionen med. Kommer INTE sakna bussar sen!
    Har mått illa sen klockan sju så sitter med min cola light och försöker få bort det. Usch!

Vi får klaga! Det är inte lätt att vara höggravida ju!

• Momalicious

Jag känner förresten som att jag ska kvävas för min livmoder trycker så på lungorna. Sjukt äckligt! Längtar tills han fixerar sig så han sjunker ner lite.

• Momalicious

Det är ju skönt att höra att man inte är ensam om att kanske inte älska alla krämpor. Idag är jag i vecka 34 och han får gärna komma om 4 veckor. Även om jag vill att han ska komma i januari egentligen men eftersom man ändå inte får bestämma så kan jag lika gärna hoppas på december.

• Momalicious

Sådär tjejer! Precis haft min näst sista körlektion. Det gick super (och det borde det ju verkligen göra nu haha). Min körlärare sa att "efter måndag vill jag aldrig se dig igen" varpå jag kontrade att han faktiskt är tvungen eftersom han har uppvärmningslektionen innan uppkörningen haha. Men klart jag hoppas jag slipper honom sen :) hoppas hoppas hoppas :)

• Momalicious

Åh jisses vad trött jag är! Har världens ont i magen, känns som mensvärk fast i hela magen. Knasigt.
    Har handlat, städat, och nu håller vi på och tvättar och nu ska vi äta. Idag blir det räkor! GOTT!
    Efter Idol blir det sängen för min del, är helt död verkligen!

Idag fick vi hem spjälsängen, så nu står den bredvid min sida sängen! -D Känns helt overkligt att VÅRT BARN ska ligga där om några veckor! Men det är så himla mysigt att gå in på sovrummet nu! Ska lista ut hur man höjer botten bara innan jag bäddar den. Längtar!

Nej, nu blir det att titta till tvätten och sen blir det räkor och mys i soffan med min karl!
    Hoppas ni alla har en trevlig fredag!

• Momalicious

God morgon tjejer. Vaknade för en timme sen och var kissenödig, sen började kattungarna väsnas, sen insåg jag att min sambo glömt hämta tvätten från tvättstugan så fick väcka honom. Nu har bebis vaknat men verkar lugna sig lite så han somnar nog snart igen.

Det är världens underbaraste när man vaknar och ser den lilla spjälsängen bredvid sin egen!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)