December Bebis 2010 :)
NhjärtaD, det låter inte som det e nått du vill , så jag hoppas det inte blev nått :)
vill inte tänka på det för mycket nu innan jag vet....

Christel: Jag bloggar här på fl än så länge!
Älskar nova: Jag fick utbetalt för lite dagar:-/ får troligtvis resten nästa vecka sa hon. Tråkigt när det krabbar.
2 veckor nu...Mysiga bilder
Idag kaskad kräktes Nemi upp all mat som hon precis ätit, hoppas det berodde på förkylningen....
Hon vaknade nu precis så hoppas hon vill äta igen & att hon får behålla det!
Hej alla mammor!!!
Var ett tag sen och jag måste nog säga att tiden räcker inte till till fl tyvärr
Tråkigt när vi följts åt så länge, men jag skriver lite i min blogg så läs gärna och kommentera lite så kan vil prata lite där
http://www.familjeliv.se/Bloggar-3-50/b126089.html
Läste bara sista sidan nu om lite smakisar
Nemi har ätit lite gröt på kvällarna i en vecka nu, mycket uppskattat vill jag lova!!! Ätit mer än vad man ska ge i början, men hon ville ha så gärna! Idag ska hon få prova på potatis
Jag gett alla mina barn samma smakis i en vecka sen bytt för att vara säker på allergi osv.
Annars växer de alla på så det knakar! Nemi mest, sitter nästan själv ibland, men vända på sej gör hon inte, fy tråkigt att ligga ner!! Pratar & tjoar, dreglar & tuggar
4:e juni är det dax för dop & bröllop
Mycket att stå i nu & hemligt är det, förstår inte riktigt hur jag lyckats med att inte försäga mej
Nemi är nu 5 månader, jisses, vart har tiden tagit vägen!!??
Kram på er alla & hoppas ni mår bra & att vi hörs!!
Hej alla
Hur är det med er? Här rullar det på & alla mina 3 växer & utvecklas så fort!
Allt funkar fint förutom kvälls läggningarna
BVC tror att det beror på att hon sover alla andra pass i vagnen...men jag kan tycka att hon borde vant sej vid att ligga i sängen just på kvällarna...jobbigt är det iaf, tar ca 1 timme att lägga henne....men när hon väl somnat så sover hon hela natten förutom lite napp bökning då & då.
7 månaders kontrollen var i onsdags & hon vägde 7900 nånting & 69,5 lång.
Ser att endel redan kryper & går med stöd
kul, Nemi sitter själv & krälar lite ibland...