December Bebis 2010 :)
Jättefin är han!
Var på gekås idag förresten, bara Antongrejer blev det.. Dom hade Lundmyr bodys (pikémodell med ett L på) och heldress för typ 70 kr/st så jag passade på att köpa i både 70 och 80:). Hade sån body hemma redan som jag köpt för 200 kr så det är ju väldigt bra pris dom har
Anton älskar sina smakisar:). Han har fått potatis-palsternacka sen i fredags och igår kväll fick han även lite sempers banangröt, han hade nog kunnat äta mycket mer än vad han fick men man vågar ju inte ge för mycket.
Idag gjorde jag "misstaget" att ge honom katrinplommonpure, det gick hem vill jag lova, han gallskrek när det var slut men då fick han nöja sig med lite potatis-palsternacka vilket inte var alls lika gott men slank ner lätt ändå
Tror han är lika förtjust i mat som sin mamma :)
Annars har den dagen bestått av gnäll och matning känns det som och en ny förkylning har kommit och hälsat på..
2barnsmamma: men om ni kör på utan skydd så får man ju räkna med att det kan bli barn, vad gör du då? Du kan ju inte skaffa hur många ungar som helst:) Du ville väl dessutom vänta några år innan nästa?
Moma: Har du kört den dieten innan? Verkar ju toppen:). Tänkte börja ta tag i min kropp nästa vecka:)
Så alltså 1,25 dl vatten och nästan 6 msk gröt. På ett ungefär.