December Bebis 2010 :)
Willes mamma: de där stickningarna har jag med fast typ mitt i. Kan det inte vara tappen? Att bebis trycker eller nåt?
Willes mamma: de där stickningarna har jag med fast typ mitt i. Kan det inte vara tappen? Att bebis trycker eller nåt?
Riktigt dålig i magen. Hoppas det är den klassiska tömningen!
Men åh vad arg jag blir! Hade nog mördat min sambo om han gjorde så även en kväll när jag inte hade känningar, men hade jag känt som du och han druckit sig full så hade jag inte varit glad! Hur är det med dig?
Jag kan inte sova! :( sambon satt uppe och spelade (nörden) och jag vaknade till när han kom och la sig vid tre. Är klarvaken nu så vet inte hur det ska gå. Alla förvärkar är borta. Kvar är bara en jävla mensvärk och ryggvärk. Suck! Magen är typ halvhård hela tiden och slappnar aldrig riktigt av. Aj aj.
Bara för att jag skrev det kom sammandragningarna tillbaka. :p
Grattis till alla nya bebisar! Vilken tur att ni åkte in då, mfjg!
Willesmamma: jag delar din skräck för ett stort. Är livrädd! Försöker att inte tänka på det så mycket för lär ju inte direkt bli igångsatt tidigare pga det. Min BM uppskattade bebisens vikt till 3-3,5 kg vid bf. 3 låter bra, 3,5 låter hemskt. Vet att det är normalt men ändå. Inte logisk rädsla what so ever. Har inte sagt nåt till min BM för hon skiter bara i vad jag säger ändå.
Det värsta är ju att här får man gå över till 43+0 om allt ser bra ut. Då kommer ju bebisen ha hunnit smacka på sig massor med vikt! :(
Ludicrous: vad ledsen jag blir av att höra hur din sambo behandlar dig! Hoppas verkligen du åker därifrån några dagar, för din, bebisen och Novas skull! Kram!
Sammandragningarna försvann såklart. Kvar är bara molvärkskiten i mage och rygg. Är det så mycket begärt att slippa falska alarm?! Jag håller kvar min tro på januari!
Grattis till alla bebisar! Dock måste jag erkänna att jag blir lite bitter på alla som får bebisar till höger och vänster - särskilt de som har samma känningar som en själv.
Ja ja, jag vet att jag bara är i vecka 37+2 men jag väljer inte att bli bitter och jag är lika glad för er andra ändå, men samtidigt har jag god lust att dra täcket över huvudet och skit i allt (och särskilt FL) tills jag fött. Min nyfikenhet tar dock över.
Vet allt det men som vilken fobi som helst så är det inte logiskt.
Nää jag vill inte mer. Nu har jag skitont igen, vill bara gråta. Det får fan ge sig när det bara är på låtsas. Ska jag behöva ha det såhär i tre veckor till?! Aj aj aj. :( orkar inte mer falsklarm nu :(
Nån annan som känner som att dom har en stor knöl bak i rumpan/svanskotan? Känns nästan bedövat där, och som att min svanskota växt till 10 gånger sin normala storlek. Inget farligt va?