Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Var och såg nya Harry Potter filmen med sambon och svärfar. Mysigt att tänka på nåt annat en stund. Fick köpt gips till magen med :)
    Imorgon ska jag packa bb-väskan. Några tips där?

• Momalicious

Ja råkade komma åt skicka innan jag skrivit nåt. ;)
    Här är det halvdött. Hade så ont så jag grät förut och sambon masserade svanken i typ två timmar, tog en het dusch och inget hjälpte... Sen försvann det.
    Nu är det tillbaks igen. Tror dock inte det är på riktigt. Hur fan ska jag veta när det är på riktigt när det håller på så och inget hjälper?! Jag kommer vara en såndär kvinna som föder i bilen för jag inte fattar att det är på riktigt.

Tack för alla bb-väsketips!

Malakiw: självklart kommer vi ihåg dig! Hoppas såååå för er skull att det blir positivt den 23e, det är ni verkligen mer än värda! Håller tummarna! Stooor kram

• Momalicious

Jag är så förbaskat trött! Somnade ett och vaknade då och då av ont. Vaknade tre och kissade. Fick skitont i ryggen när jag la mig igen. Halv fyra vaknade jag med ett ryck av att jag helt plötsligt mår skitilla. Känns hela tiden som jag ska spy. Oh vilka roliga nätter jag har! sitter och sover i sängen i princip. Hoppas det går över snart så jag får sova!

• Momalicious

Haha nä inte än, men nåt värkliknande som håller mig vaken. Hoppas jag däckar snart! Hur går det själv? Fortfarande lugnt i magen? Lugnet före stormen?

• Momalicious

Skönt att du fick sova ludi! Avundas dig! Själv har jag bara haft ont/kräkts/blivit dödad av kattungar hela natten. ;)
    Tycker din mans ursäkt är värdelös, men det låter som en typisk omogen mans ursäkt. Jag undrar bara om han tyckte det var okej det han sa till dig?

• Momalicious

Väldigt smart ja.

Usch, jag är verkligen ett nervvrak nu. Bryter ihop för att jag har så ont hela tiden men inget verkar hända på riktigt och för att jag aldrig får sova. Hoppas det sätter igång eller försvinner nu för snart börjar jag slita av mig håret som matadoren i tjuren Ferdinand haha.

Gnäll, gnäll, gnäll. Förlåt.

• Momalicious

Emelle: jag spydde, äckligt men skönt efteråt. Så jäkla värdelöst att man ska få sova så dåligt (eller inte alls) när man snart ska bli mamma och VET att man kommer få gå upp på nätterna. Men tusen gånger hellre hungrig bebis än pinvärkar och illamående! Stackars oss!

• Momalicious
    ludicrous skrev 2010-12-13 09:45:13 följande:
    Willes Mamma fick en pojk imorse! :)
    Åh vad kul! Det trodde hon ju verkligen inte! Kul att det blev en luciabebis i tråden hihi! :)

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
Svar på tråden December Bebis 2010 :)