Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Åh, fick precis veta att det blir ytterligare tillökning i familjen. I juli ska sambons bror få barn nummer två. Gud så kul! Började gråta när jag fick veta haha!
    Och sambon kommer hem tidigare idag, tjoho! Och jag har fått sova, tjoho! Och snart är det jul, tjoho! Och jag har bestämt att mina värkar ska starta på natten till nyårsdagen, tjoho!

Är på oförskämt gott humör idag, iaf för att vara i vecka 39  

BF 30 december 2010 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Pust. Orkar definitivt inte gå i affärer mer nu! Har fortfarande kvar den där svidande känslan i magen och ryggen. Står inte ut! Vi ska egentligen städa idag men jag orkar inte så jag sa att vi kunde göra det imorgon om jag är bättre, annars får min sambo städa själv!
    Nu ska jag bara mysa och ta det lugnt resten av kvällen, fast hur mysigt det blir med värken vet jag inte :p fortfarande på bra humör dock haha

• Momalicious

Är det ingen som känner igen min beskrivning med brännande/svidande/frätande känsla i livmodern + sammandragningar + ryggont? Vet inte vad det kan vara. Kommer i regelbundna intervaller då det gör skitont men känner även samma fast väldigt dovt emellan. Konstigt som satan!

• Momalicious

Får se hur det artar sig. Hjälpte inte med två panodil iaf. Ska nog klocka lite och se vad som händer. Hade jag inte varit så trött så hade jag tagit ett bad men nu känner jag mig lat :p

• Momalicious

Alltså om djur kan känna av saker så är det nåt som händer med min kropp för våra katter är helt galna! Jösses. Ligger med dom klistrade mot mig haha.

I natt har det inte blivit mycket sömn. Först så hade jag ont, sen var det bråk i tvättstugan så sambon gick dit för att dela på dom och då låg vi och pratade om det en stund, sen sov jag väl 4 timmar med två kissepauser och nu kan jag inte somna om. Suck! Vi som har så mycket att göra idag också (såklart).

• Momalicious

Usch för illamående! :(
    Jag har varit och handlat lite god frukost som jag ska överraska min sovande man med snart. :) är så fruktansvärt sugen på riktigt god getost, snaaaart får man äta sånt igen!

• Momalicious

Om det är en propp ska det väl vara varmt vid beröring och svullet? Har en kompis sim fick en propp i benet och hon sa att det var det mest smärtsamma hon varit med om.

Nu tar jag en powernap innan vi ska iväg. Fy vad trött jag är.

• Momalicious

Nä det kommer och går. Inget hjälper men är samtidigt inte jobbigt nog för att jag ska tro att det kommer ge en bebis. Men eftersom jag är så inställd på januari nu tycker jag det är skitjobbigt för jag tänker bara att jag ska ha det såhär i flera veckor till.

Majorima: tycker också sport, och särskilt vintersport, är hemskt ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)