Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

Jo de går ju men de går ju inte nå fortare för de, dom måste ju ha alla papper hur som hellst! Men på FK hemsida får man ju in på föräldrar -> vänta barn -> havandeskapspenning och längst ner på den sidan finns ju två länkar å en av dem är ju pappret du behöver å då är de ju bara att skriva ut det! Ja jag lämnade arbetsgivarintyg för 1 år tillbaka bara för att vara på den säkra sidan jag kunde inte skicka ett moderskapsintyg nu när jag sökte hp för jag hade redan skickat de när jag ansökte/ lämnade uppgifter ang min föräldrapenning! Så jag skrev bara på blanketten att jag inte bifogar nå sånt eftersom de redan ska finnas hos dem!

• Sandragumman

Hmmm men jag hänger nog inte med här! Jag fick ju mitt modeskapsintyg direkt i handen när jag var hos BM! Men de är

• Sandragumman

De lät nog mer som de pappret jag fick nu när jag sökte hp! Men där var de redan förtryckt allt och de var mest att jag skulle ändra om de var nå som var fel! Nä jag har inte behövt fylla i sånt själv men de kanske har att göra med att försäkringskassan räknat ut det åt mig och sen finns ju allt i datan! Hoppas jag förstod dig, hahaha jag har oxå svårt att förklara ibland men ibland sämst på att förstå

• Sandragumman

Jo jag vet var typ samma för mig! Men de är bara fortsätta ringa:) tyvärr så har de ett klumpigt system!

• Sandragumman

NhjärtaD: lycka till, kul att få en kik till innan:) meddela oss sedan hur de gick!

• Sandragumman

Ja min bebis ligger betydligt mer stilla nu än förut fast de rörs väldigt mycket ändå fast nu på ett oskönt sätt! men nu måste man ju tänka att de är trångt där inne och rörelserna avtar ju mer och mer! Så om jag jämför rörelserna nu än med tidigare så förstår man att de är trångt! Tycker inte du ska oroa dig! När du ligger still i soffan eller sängen senare idag en längre stund så kommer den säkert igång, dom har ju trotts allt sina rutiner oxå!

• Sandragumman

Apropå detta med hallonbladste! Vågar man köpa de på nätet, vet man vad man får då så de inte är nå annat? Hittade en sida som sålde re-fresch hette de, någon som vet nå om dem? Tänkte faktiskt pröva detta teet för skojsskull! Hade aldrig hört talas om de fören ni börja prata om de här, så nu har jag googlat lite om de oxå:)

• Sandragumman

Men du tror inte att de är för att du är så pass nära nu att den fixerar sig och då är dom väl duktiga på ligga stilla?!

• Sandragumman

Ja jag har sånna där jätte äckliga och stora flytningar och har haft det sen tidig graviditet, mina flytningar fick igenom alla kläder jag hade, *pinsamt* så jag är beroende av trosskydd och kan inte vara utan det en sekund och måste byta ofta för dom blir genomblöta

• Sandragumman

Välkommen tillbaka! Det var som sagt ett tag sedan! Hoppas allt löser sig för er med boende och de övriga:)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)