December Bebis 2010 :)
Härligt med helg! Inget bvc idag då sköterskan var sjuk, så sprutan blir nästa vecka - illa då Milon reagerade så starkt på förra så då blir det samma igen antar jag.. mitt i veckan med massa grejer inbokade, typiskt!
Vart har ni flyttat då LillSnurr? Inom stan eller?
Här ska också flyttas. Packa och bära är inget jag ser fram emot. Städningen tänkte vi RUT skulle få göra. :) Men att flytta hem ska bli skoj. Får se när vi får tag på lägenhet. Har stått i kö ganska länge på hyresrätt så det borde gå. Har hittat ett drömobjekt, men det är det fler som har också ser jag på antal ansökningar.

Men vi vill inte ha nåt renoveringsobjekt så lär nog få vänta tills vi blir miljonärer tills det händer = aldrig
).
Oj, vad man hinner med saker när man är småbarnförälder! ;) I alla fall när lillfis inte vill sova längre och mamma o pappa får gå upp vid 7 men somnar såklart på 5 min när vi väl gått upp och vi får ta tag i gårdagens mastodontdisk, vika tvätt, sortera sopor...
Ja, vi får väl mötas på mitten. Inte landet och inte stan. I en håla. Ha, ha! Mysigt med djur är det i alla fall. Djur och barn ska det vara på landet. Då blir det livat!
Strax till stugan. Mys! Ha en skön helg! 
Här stundas bröllop hör jag. Roligt!
Vi firar 1-årig bröllopsdag på söndag! Också fyller vi båda år på den dagen också.
Vi smög iväg och gjorde det i smyg. Jag är inte så mycket för traditioner och högtidligheter och sånt trams. He, he...
Bajs också! Eller inte. Vanja har inte bajsat ordentligt på en vecka. Har trugat i henne lite messmör nu efter BVC-tantens rekommendationer. Katrinplommon är tydligen vidrigt, så det går inte ner ett kryddmått ens. Går över till hemmagjord gröt igen. Den där köpegröten verkar ju bli som cement i hennes små tarmar. Hon verkar må bra i alla fall. Just nu äter hon på mjukisråttans svans. 
Hann precis få i henne en tesked rapsolja så brakade det loss. Så nu blir det väl bajskalas här framöver.
Det blir rätt mycket i tarmen efter en vecka.