Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag vill också ha en crosstrainer! Dom är super men det finns inte plats innan vi får större boende.

Hur kommer ni göra med egna rum åt era barn? När kommer ni låta dom sova i eget rum?

Den här veckan ska jag kolla upp och bestämma ett datum för dop tänkte jag, kolla upp babysim och kika på vilket slags gymkort jag vill ha.

• Momalicious

Christel: vi är hemma och leker och myser, går promenader och så. När Elliot blir större tänker jag gå på öppna förskolan och kyrkis. Kyrkis är som öf fast i kyrkans lokaler, dock inget religiöst över det :) just nu sover Elliot dom tiderna och jag vill inte rubba hans sömn, och dessutom är han inte så lättroad så jag kommer bara tycka det är jobbet. Väntar nog nån månad eller två tills han tycker det är roligt att leka lite själv :)

• Momalicious

Hette inte bebisen hailey? :p
    Underbar serie, jag bara grät. Blev ännu mer sugen på en till bebis, om det nu är möjligt ;)

• Momalicious

JAG BLIR TOKIG! jag har sån jävla hosta så jag kan inte sova. Tog evigheter att somna, sen vaknade Elliot vid tre och jag kan fortfarande inte sova! Ååååååååh! :(

• Momalicious
    ÄlskarNova skrev 2011-03-08 09:42:39 följande:
    Han säger Li Såg på programmet på webben där det även är textat. Vilket bra program! Baby
    Haha, men " hej li" låter ju precis som Hailey ;) Den som textade kanske missuppfattade. Får kolla igen för att höra bättre men sambon sa redan innan bebisen kom att hon kallade den för Hailey.
    Okej, det här spelar ju verkligen ingen roll. Orka världen längsta diskussion om vad ungen heter

Jag tyckte också att det var jättebra! Verkligen exakt samma slags klippning som "livet på BB" så det är ju inte så värst svårt att se att programidén är köpt ;) Men jättebra! Och jag blev jättesugen på en till graviditet och förlossning. Själva bebisen är jag med sugen på, men då vill jag att Elliot ska vara lite större. 
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Jag sitter och är gråtfärdig. Har sån hosta så det går inte att sova. Mår dessutom skit idag. Vill inte behöva be sambon att vara hemma men mår jag såhär så vill jag inte behöva vara själv. :(

Ludi: jag tycker så synd om dig! Kan du inte pumpa eller så och låta din sambo ta en natt så att du får sova ut?

• Momalicious

Här snöar det med, tur att man inte måste gå ut. Snön var ju nästan borta.. Faan!
    Sambon kommer hem om en timme, mår piss så det blir skönt!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)