Willes Mamma 08 skrev 2010-10-02 20:30:06 följande:
tACK
Skulle din kille följa med sen på F-gruppen?? Jag har fått tiderna,fick med martinas grupp. F, följer ivarje fall med första gången.
MaMALICIOUS: jätte söta vantar
Stefanie: HOppas de blir bättre..men ring måndag o be o få bli kollad så de inget hänt!!! Kramar om o hoppas de ömma försvinner!
ludicrous skrev 2010-10-02 20:00:20 följande:
Jag tycker tiden går såååååå sakta nu!! Jag vill iaf över v 30 strecket :P, går in i 28 imorgon..
Har inte packat väska än, vet att jag packa ner massa onödigt när jag väntade Nova och jag tänker nog inte stanna så länge denna gång hoppas jag.
Sköna kläder, trosor o amningsBH e absoluta, precis som bebiskläderna, men att hålla på med pyjamas o grejer orkar jag inte där tror jag.. eller.. haha får se. Blöjor till mig o bebis såklart :P När Nova kom hade apoteket stoooora bindor som var bra, man blöder ju oftast mer än man tror..
Idag har vi haft barnvakt o jag o Jonas har varit i nkpg hela dagen för han har tävlat =) Det e så roligt att se på, även om jag tycker det är värre för mig som står bredvid å e nervös, än för honom som åker på stryk :P
Nu har jag ensamkväll.. Men väntar hem karln så vi kan mysa lite ;D
Magen e gigantisk idag! Bebis måste flytta runt sig mkt eller nått för storleken e olika från dag till dag..
Det är så trist eftersom jag har ganska mkt kärlekshandtag så känner jag mest att jag ser allmänt stor ut, inte gravid ut, när jag ser mig själv i spegeln, men gravidmagen kommer väl snart =)
Jag vill shoppa bebissaaaaker! Längtar mer o mer efter bebis o börjar väl fatta att jag faktiskt inte kommer vara gravid i all evighet utan nån gång kommer en liten plutt med. pratade med en kompis igår som heeeelt klart hade tyckt sig se att hon väntade en pojk, hennes mamma som var med på UL sa samma sak, men ut kom en flicka, så nu e jag ännu mera sugen på att kolla vad det är, hatar att kanske veta:P
Hualigen ja va man blödde,trodde inte man skulle blöda så,men lixom floder...yschen! Ja fräsch e nog de sista man känner sig på BB,hahaha!! Men som tur e så blödde inte jag så mycket så länge,kanske va 1 vecka sen blev det som vanlig mens,lite rikligare än jag brukar ha då jag knappt har någon alls annars. det som är värst e att man måste ha BINDA.....ja dör så äckligt!
Jag går in i v31 på måndag,galet fort de går!!
Känns som om ja ligger efter med alla bebis inköp,hihi!
I veckan ska vi beställa vagnen har jag bestämt,känns som om de e dax för de nu
Skoj o shoppa bebis saker, vill ju till Ullared o shoppa massa fint till bebis,hihi! Västervik har ju inte sååå mycket utbud direkt

Jag måste hålla med dig om det där med bindor. Jag använder aldrig bindor i vanliga fall men har gjort två operationer i underlivet och haft blödningar motsvarande avslag i upp till två månader efter båda operationerna och då får man ju inte heller använda tamponger. Inte min grej...