December Bebis 2010 :)
Majorima: skönt att du känner så men det gör inte jag. Jag vill se ut som mitt vanliga jag när jag gifter mig och gilla korten hehe. Tomas tycker jag är lika vacker nu som innan men ja, jag håller inte med ;)
Majorima: skönt att du känner så men det gör inte jag. Jag vill se ut som mitt vanliga jag när jag gifter mig och gilla korten hehe. Tomas tycker jag är lika vacker nu som innan men ja, jag håller inte med ;)
Just nu är jag på väldigt dåligt humör. Min kära sambo skrek precis i sömnen och väckte mig och Elliot (som blev jätteledsen) men han vaknade inte förrän jag som var måttligt road slog honom på armen lite lätt. Lätt att somna om efter både hans och elliots vrål.
Och jag vet att det inte var med flit men jag blir inte tröttare nu ändå ;)
Jag tror elliots grej att somna tidigt var en två-nattsgrej. I söndags somnade han 23 och igår 00. Han behöver inte somna sju, men 21-22 iaf?
Majorima: jättefina ringar! Och skönt att inte bara jag blir sur sådär haha.
Elliot kommer nog väga nåt liknande. Vi har inte kontroll förrän han är nästan ett halvår.
Gud vad varmt det är ute! Värsta högsommarvärmen ju! Elliot sover så jag passar på att lapa lite sol :)
Elliot har gnällt i sömnen hela natten och håller på just nu. Inte många timmars sömn alltså.
Ja, men Elliot kom ju precis ur språng 4 så det hoppas jag inte haha. Men ja, han har låtit som han är vaken men tittar man på honom sover han. Knepigt.
Haha satt och läste lite inlägg från december. Känns så långt bort!
Ja det undrar jag med.
Elliot vägde 7,7 eller 7,6 och var 67 lång på 4 månaders kontrollen ;)