Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

Sambon hjälper en kompis putsa sitt garage idag så jag och Elliot har ätit lunch med mamma och nu har jag målat om köksbordet. Behövs ju en el två strykningar till men kommer bli såå snyggt!

• Momalicious

Idag ska jag ha mens egentligen men jag brukar inte ha så värst regelbunden så vitt jag minns. Bara irriterande för jag har sån mensvärk, så hoppas den kommer snart!

• Momalicious

Elliot älskar sin gåstol! Han far runt här och har verkligen koll på hur man gör nu. Så gulligt!

• Momalicious

Jag har inte heller hög sexlust. Kanske haft sex 5-6 gånger. Under graviditeten ville jag typ inte heller. Men jag har väl insett att ju mer sex man har desto större lust får man.

Idag hände det som inte får hända. Sambon satte Elliot i soffan som ramlade ner. Som tur var ligger det en väldigt tjock matta under men oj vad rädda vi blev, både jag och sambon men såklart Elliot med. Han är glad och så nu men usch. Sambon har världens ångest vill jag lova.

• Momalicious

Jag har hittills inte gjort nån egen barnmat utan bara gett burk men ska börja snart tänkte jag.

Ni som har barn sen innan, hur gör ni om ni ska iväg någonstans där ni inte vet om det finns micro? Med deras mat alltså. Mattermos känns ju sjukt omständigt med tanke på den lilla mängden dom äter.

• Momalicious

Fy vad jobbigt ni som inte får sova. Mitt enda problem är att han vill somna så sent.

En av mina kompisar fick barn i slutet av februari. Hennes flicka är en riktig snäll sak. Skriker aldrig, sover hela nätter sen hon var några dagar och är allmänt glad. Är avundsjuk! Men å andra sidan är hon näst intill ensam för hennes sambo jobbar jämt, och det är jag inte avundsjuk på.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)