Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Elliot sover nästan alltid minst en timme. Ibland lite mer. Men har nästan aldrig hänt att han sovit mindre.

• Momalicious

Imorgon ska svärmor ha Elliot en stund så jag kan greja med flytten. Skönt att vara lite barnledig även om jag ska göra tråkiga grejer.

På fredag ska jag till Ullared själv, wohoo! Ska bli skitkul! Senast jag var där var i slutet av oktober och jag var i vecka 33 eller nåt, då var det sådär kul med foglossning och grejer ;)

• Momalicious

Thegoddess: min sambo var också med, jag hade inte körkort då så kunde inte åka själv. Men han gillar Ullared så han tyckte bara det var kul ;)

I natt sov Elliot som en ängel, en matning vid fem och sen vaknade han 9.40. Känner mig rätt pigg!

• Momalicious

Om du ringer och pratar med dom och säger att det är kris så kan dom kanske hjälpa dig fortare. Det gjorde min sambo och han fick dom den 27e. (ringde den 21 typ).

• Momalicious

Usch, idag fick vi veta att sambons bror har testikelcancer. Han är bara 28... Han verkar ta det bra men jag tycker det är jobbigt som satan. :(

• Momalicious

Elliot somnade åtta, vaknade fem för mat och nyss fick han en till flaska. Nu ligger han och babblar så misstänker att det inte blir sovmorgon idag ;)

• Momalicious

Åh vad kul Majorima!!! :D Blir Tim 5 mån på eran bröllopsdag eller räknar jag heltokigt nu? Skyller isf på sömnbrist haha ;)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)