December Bebis 2010 :)
Woho, sambon lyckades avsluta jobbet tidigare och är hemma 13-13.30 istället för 17.30-18! :D
Woho, sambon lyckades avsluta jobbet tidigare och är hemma 13-13.30 istället för 17.30-18! :D
Haha, min svärmor är så söt. Hon ringde nyss och sa att hon kommit hem och bara "är det okej om jag äter en snabb lunch innan jag hämtar Elliot?" haha. Bara "Nää du ska svälta kvinna!" ;)
2barn: nä, vi håller på att flytta..
Åh, vad trött jag är! Nu håller vi på att lägga Elliot iaf. Hans rum är helt färdigt nu så det är skönt. Det var min första prioritet.
Matriserna varierar lite men han äter ersättning på natten/första mål. Sen äter han en portion gröt på 1 dl vatten + fruktpuré och vatten till. Sedan blir det en halv burk mat och lite katrinplommon. Sedan gröt/välling och en flaska innan läggdags. På ett ungefär.
Nu ska jag sooooova!
Här var det sannerligen dött. Idag ska jag klippa mig! Ska åka om en stund. Ska bli sååå skönt med en uppfräschning. Har inte klippt mig sen i november... 2009!!! Så det behövs verkligen ;)
Har sovit konstigt i natt så axeln är helt paj. Hoppas diklofenaken jag tryckte i mig hjälper!
Suzzy: Jag fick också det i julklapp! Känns skönt att se okej ut inför dopet.
2barnsmamma: jag tappade aldrig något hår. Och här är det 28 grader.. Pust.
Jag har hört att reaktionen på vaccinet kan komma upp till två veckor efteråt eller nåt sånt, vet inte var jag hörde det.
Alltså min axel är sönder. Vet inte vad som hänt men när jag vaknade i morse hade jag sjukt ont och har det fortfarande. Diklofenak hjälper men har ju ingen lust att ta det hela tiden. Värre än värkar är det här!
Åh fy, då får jag vila den ordentligt. Blir ju jobbigt med Elliot om jag inte får röra min högra axel :p
Elliot har inte heller fått tänder och det gör mig ingenting alls!
Nu ska vi baka pitabröd, ikväll blir det kebab till middag!
Elliot brukar vakna en gång när jag tycker det är natt och det är runt fyra, sen vaknar han runt sju och det är ju morgon.
I natt drömde jag att jag var gravid med tvillingar och fick reda på det i vecka 35 typ HAHA. var en jätteskum dröm och båda bebisarna var pojkar och såg precis ut som Elliot.