Inlägg från: Sandragumman |Visa alla inlägg
  • Sandragumman

December Bebis 2010 :)

Varit hos BM och nu har de hänt grejer, sf var nu 30 och jag är i 32+3 så bm trodde att mycket av mitt lilla sf mått berott på hur bebis legat! Men den lilla rackaren ligger fortfarande i säte! Nu tycker jag att de är dags att vända sig för jag vill gärna slippa vändningsförsöket!

Idag är de besök på sus! Ska dit så sambon får lite info om förlossningen och BB!

• Sandragumman

Emelle: de var samma för mig sf 27 i vecka 32 så jag skulle åka på en extra kontroll i vecka 33 och om den inte vuxit skulle de bli TUL för mig med!
    Jag var på besöket igår då jag nu är i v 33 och magen hade växt från 27 till 30! Mest troligt så berodde allt på hur bebisen legat kan ju få lite mindre mått om de tex ligger på sniskan!

• Sandragumman

Men shit! stort grattis till er!!!!! Hoppas allt är väl med er! Gud vad kul!:)

• Sandragumman

Jag har oxå en massa läskiga flytningar som dig! Och jag klarar mig inte utan skydd om dagarna!

• Sandragumman

Jopp i början innan jag satte skydd så gick de genom alla kläder! Så de var ett tecken från ovan att nu år de "blöja" som gäller resten av "året" hahahah

• Sandragumman

Haha okej ja men då är de väl möjligt som willes mamma säger att de kan vara lite utan slemisen! För dom brukar ju säga att den kan vara gul/ grön i färgen, som snor typ! Haha

• Sandragumman

Tvättlappar röstar jag på då de är snällare mot rumpan! Och bara vatten har han fuktat dem med! Sen när de blivit lite större han jag använt våtservetter och nu varierar jag lite så rumpan får en paus från våtservetterna

• Sandragumman

jag har en kille på 3 år hemma nu (3 år i sep) å han har bara tutte på natten just när han ska somna.
    men nu har vi pratat och han har lovat att lämna sin till tomten i år!
    Han brukar säga de lite då och då när han ser en tutte "jag ska lämna min tutte till tomten snart" så jag hoppad de kommer att fungera!

hur har de dungerat för er efter överlämnadet, antar att många barn ångrar sig eller???
    Hur fortsätter man efter överlämnande om de "ångrar" sig och saknar tutte?

• Sandragumman

Jag har som tidigare nämnt oxå massa knasiga flytningar!
    har haft gul/gröna och rikliga flytningar närstan hela graviditeten, har oxå förvärkar men tror inte på nått sätt att de är nån slempropp!
    Jag vet att slemisen kan ha olika färger men oftast är de väl en ganska tydligt liten gelklump och ganska ofta lite blod i sig (blodstrimma)

• Sandragumman

Vad fint jessica82! å grattis igen å en fin vikt och längd hadehan!

saraklippan: lycka till nu, saker blir inte alltid som man tänkt sig men du ska se att de löser sig till slut!
    Tihi så kuligt att en till är på väg!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)