Inlägg från: Jenni78 |Visa alla inlägg
  • Jenni78

December Bebis 2010 :)

thegoddess skrev 2011-09-19 15:30:02 följande:
    Borde du inte köpt 86 om du är rädd att 80 äär för litet?
    För stor skulle d va

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Dagens loppisfynd. 3 tröjor och 1 body, 1 pop-klänning, ett par Eccokängor, 3 böcker. 95 kr. Glad
    Det blir nog en till loppis i morgon. Det gav mersmak. 
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    Mama Jessie skrev 2011-09-24 19:15:40 följande:
    Jag var också på loppis idag, ett par gummistövlar för en tia blev det :)
    Glad 
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    April barn skrev 2011-09-24 22:09:33 följande:
    Hehe vi bor granne med ett jättestort loppis hus som har auktion iof varje vecka, men vi har lixom aldrig gått dit. Är väl för nära Fast jag handlar bara på tradera ist, färdigurtvättat, billigt och miljövänligt (fast ofta tvättar jag dem ändå för de stinker parfym  :/  )
    Ha! Ja, det brukar vara så. Där mina föräldrar har stuga ligger det ett auktionshus där vi åkt förbi många gånger när det varit auktion men aldrig varit in. Fast man måste ju ha plats för allt skräp man släpar hem också. Skrattande
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    April barn skrev 2011-09-25 21:03:28 följande:
    Jamen precis, vi bor ju än sålänge bara i en liten tvåa så vi har inte plats för en pinal till känns det som
    Ja, samma här för vi har inte renoverat Vanjas rum än. Det är verktygsförråd just nu... Obestämd Ska bli jätteskönt när vi får klart det rummet men målet att bli klar innan Vanjas födelsedag känns avlägset just nu. Det blir hallen före.
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    April barn skrev 2011-09-26 15:19:27 följande:
    Nej vi har ju bara ett rum, han sover ju ofta i vå säng men det skulle vara så skönt att ha ett rumt till att ha alla hans saker och typ dator/kontor och sånt.. Men men som vi säger finns det hjärterum finns det sjärterum Flört Bor ni i hus? :)
    Nej, vi har köpt en 3:a. :) Ja, V kommer sova i vårt rum även om vi skulle fixa hennes rum nu. Men det vore skönt med ett lekrum om inte annat. 
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    thegoddess skrev 2011-09-26 19:44:47 följande:
    Nästan pinsamt att säga att vi har en hel våning vi inte använder . Vi har 120kvm en 4 med etage som vi sen kan göra till 5a. Så utrymme kan jag inte klaga på. Jag är mer trött på att det är så tråkigt här. Saknar min hemstad. Men ska inte klaga heller då det är ca 1 timma att köra men saknar att på dagtid bara kunna gå ut till något. Här kan jag handla, gå till BVC. Eller kolla in skogen typ
    Ha, ha! Jag skulle gärna kolla in skogen. Flört
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Jag jobbar dagligen med att göda V. GladHon har gjort ett skutt upp från -2 kurvan och hoppas hon fortsätter följa den uppförsbacken. Står utan stöd några sek nu.Hjärta 

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    Haligh skrev 2011-09-26 22:53:23 följande:
    Ska man "göda" extra nu när de blivit så aktiva? Hur gör ni, extra mkt olja i maten? Min flicka har gått så snabbt från att vara väldigt rund till att bli en smalis. Hon är ju igång 24/7 så inte så konstigt, men hur mkt är ok att de går ner??
    Jag har olja (med smörsmak haha) i allt jag ger V. SkrattandeOm jag inte börjat med det hade hon antagligen varit underviktig idag. Hör med din barnmorska vad som är ok avvikelse. 
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Prova såpbubblor ni som har matvägrare! Har en batteridriven. Skrattande Fast nu är den tydligen "ute". De har sina idéer. Jag stod och stekte pannkakor nyss och då var det jättegott att äta vid hällen men när vi skulle äta vid bordet gick det inte ner en bit. 

Vanja 3 december 2010
Svar på tråden December Bebis 2010 :)