Inlägg från: Jenni78 |Visa alla inlägg
  • Jenni78

December Bebis 2010 :)

Hur har er mens och ägglossning varit efter graviditeten och ev amning? Jag har börjat känna av ägglossningen - drar och som svag menssmärta. Har aldrig känt av ägglossning förut. Obestämd

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Jag visste inte att man kunde ha ägglossningssmärtor ens. Mensen, ja, nu har jag bara haft en... som har varit kort utan smärtor och så får det gääärna vara framöver.  Skrattande

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Jag måste fråga: Vad tycker ni om Teutonia? Jag har haft ute vår två ggr utan resultat. Obestämd

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    linasmama skrev 2011-09-30 22:28:52 följande:
    Jag älskar teutonia. Har en spirit S3 nu! Men tror det är segt för alla att sälja vagnar nu. Många annonser ligger kvar jätte länge på blocket..
    Men varför är det så trögt att sälja nu då? Kan det vara så att folk inte känner till märket? Det är ju som Tysklands Emmaljunga... Ja, ja... VI vet att det är bra skit i alla fall! Skrattande
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Idag har vi varit på loppis igen! Glad En massa kläder, böcker och annat smått och gott. Det var HUR mycket saker som helst. Vi var där i två timmar och hann bara se en bråkdel av det som fanns. Ja, jag är en sucker för loppisar! 

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    Momalicious skrev 2011-10-02 20:21:45 följande:
    Slog nog rekord i dus gris idag. 3,26 minuter tog det och då körde jag shampoo x2, balsam, tvåla in kroppen och raka armhålorna. ;) min sambo blev minst sagt imponerad haha. Hans snabduschar tar minst 15 minuter. ;)
    Ha, ha! Där slog du nog Gunde Svan också. Han hade ju som sport att klocka duschningarna. Vet inte vad hans rekord låg på...
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    Momalicious skrev 2011-10-03 12:15:46 följande:
    Haha jaså? Måste googla! ;)
    1, 38 verkar det vara. Var ju tvungen att kolla. Det ska jag försöka slå någon gång. Skrattande
    Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Vi köpte en framåtvänd Britax-stol av misstag. Den ligger sprillans ny på mina föräldrars vind. Någon som vill köpa? Obestämd

Sen har vi köpt en bakåtvänd som ligger i mina föräldrars källare sadan början av somaren. Ha, ha.... Vi var visst onödigt tidiga med bilstolsköpet. Den här köpte vi:  http://www.jollyroom.se/produkter/aka-resa/bilstolar/bilbarnstolar/britax-hi-way-harry.html Nu var den visst billigare ändå. Glad

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78

Angående nitrit och salt. Det kan ju inte vara så att det är livsfarligt att någon gång ge sitt barn något av detta när barnet snart är ett år. Det känns som om någon står och väntar på att få svänga med trollstaven över barnet på födelsedagen och vipps går det bra att stoppa i det både mangold och vispgrädde. Okej, nitrit undviker jag men lätt saltad mat får hon smaka ibland, typ gryta med buljong som jag sen extrasaltar efter V har fått sin mat.

Vanja 3 december 2010
  • Jenni78
    3 barns mamma84 skrev 2011-10-08 11:02:01 följande:
    tror det mæst ær før søkerhetsskull .
    I denna ska man kunna engelska och ekonomi och arbetsmiljø och hjælpen .
    det ingår faktist i alla utbilningar hær i dk tex snickare 
    Det är ju jättebra att det ingår första hjälpen i alla utbildningar! Folk kan bli sjuka när som helst och överallt. Är du pressfotograf kan du dessutom bli först på olycksplatsen och då är det ju väldigt bra att ha den kunskapen.
    Vanja 3 december 2010
Svar på tråden December Bebis 2010 :)