Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

God morgon. Vaknade idag med svampinfektion där nere. Får alltid det när jag äter penicillin.. Och jag glömmer jämt att be om att få svampmedicin utskrivet :p

• Momalicious

Vi har inga riktiga planer för sommaren. Vi ska dock ta in på nåt hotell i Göteborg och bara ha det mysigt, äta ute och sådär. Bara jag och sambon då. Nästa sommar blir det roligare för då kan ju elliot uppleva saker på ett annat sätt :)

• Momalicious

Thegoddess: beror på vart man ska, Orust är ju väldigt stort, ca 8 mil hit gissar jag, tar strax över en timme hit :)

• Momalicious

Haligh: usch vad hemskt! Aldrig varit med om ett mf eller ma själv men det måste vara himla jobbigt!

Vi går som bäst och väntar på att Elliots nya kusin ska ploppa ut. Deras första barn kom på BF+3 och nu är hon på BF+6, eller +7 egentligen eftersom det är efter midnatt. Hoppas på ett sms imorgon bitti!

• Momalicious

Idag var vi på IKEA. första gången vi är där sen Elliot kom, om man inte räknar med att vi stannade där och ammade påväg hem från BB ;)

Gick jättesmidigt och bra. Elliot var glad hela tiden :) köpte massa käckt men det gör man ju alltid :)

• Momalicious

Idag fick jag sovmorgon till halv nio, min gulliga unge är så snäll ibland!
    Han sov 19-06.30, åt och sov vidare till 8.30. Skönt!

Ludicrous: vad bra att du hade kul! :)

• Momalicious

Självklart har inte det jäkla penicillinet hjälpt, så sitter fortfarande med öm tand och ont i halsen. Trist. :(

Svar på tråden December Bebis 2010 :)