Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Man ska ju kunna känna den med fingrarna, trådarna sticker ju ut. Och så länge de inte klipper trådarna för korta så känner inte killen det, inre på ett negativt sätt iaf. Min kompis fick sina klippta för korta och då stack dom hennes pojkvän, så de fick klippa ner dom jättemycket.

• Momalicious

Här är det gratis att sätta in kopparspiral, men det vill inte jag ha då det nästan alltid ger riktligare mens. Jag hade hormonspiral, som nästan alltid tar bort mensen. Den kostar i vanliga fall 1000 men eftersom jag var under 20 så kostade den 25 ;) men den räcker ju i 5 år så utslaget blir det ju jättelite. Mindre än p-piller.

• Momalicious

Nä, vem vill det ;) när jag skulle byta p-metod så sa jag att jag var intresserad av kopparspiral, och min BM bara " ja det är ju bra om du vill ha rikligare och mer frekvent mens". Och det är ju tydligen en vanlig biverkning. Glad att jag tog hormonarn istället.

• Momalicious

Usch, min lilla prins är såå trött men har ont i magen så varje gång man lägger ner honom blir han helt hysterisk :(

Tog upp honom nyss och nu kommer massa rapar och fisar!

Idag lärde han sig sitta med. Tippar nån gång ibland men det har hänt typ 3 gånger på hela dagen och då var det för att han sträckte sig efter leksaker som låg för långt bort! Såååå stolt mamma!

• Momalicious

Älskarnova: usch vad jobbigt :( läser din blogg så jag hänger med rätt bra..
    Elliot hade ju ett par jobbiga månader mellan 1-3 månader, men nu är han jätteglad nästan jämt!

• Momalicious

Elliot rullar eller snurrar runt. Försökerta sig upp i krypställning men det går sådär haha.

Alltså jag håller på att bli tokig! Det kliar och kliar där nere, kan inte ens sova på nätterna!! Hoppas den jäkla tabletten hjälper snart för jag har lust att ta sandpapper och klia med snart!

• Momalicious

Jag tog yoghurt. Mamma brukade alltid säga att det var bra och det hjälpte som tusan. Ååååh vad skönt!

• Momalicious

Jaha, jag trodde du skulle göra vul. Då slipper ni iaf ta beslut om vad ni ska göra, vilket kanske är skönt?

• Momalicious

Nejmen Linn, Gud vad tråkigt! :( förstår att det måste varit jättetufft, :( hoppas ni plussar snart igen!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)