Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag vet inte vad som händer med min kille. Han har varit jättekinkig mest hela tiden senaste två dagarna. Vill inte äta annat än ersättning, frukt och vatten. Vill absolut inte sova, särskilt inte på kvällen. Idag tog nattningen över 3 timmar och han var så trött, så trött men blev så ledsen. Ingen temp . Funderar om det är tänder kanske. Hoppas vi får nån "aha-upplevelse" snart. Ibland önskar jag att jag kunde läsa hans tankar så jag kunde hjälpa honom. :(

• Momalicious

Eeeeh jag tror jag plussade precis?! Hur nu det är möjligt. Vi har skyddat oss. Tog ett gravtest för skojs skull, skulle haft mens i förrgår. Har varken symptom på mens eller grav. Nä, det var nog nåt fel på testet. Ska ta ett till imorgon. Kan inte stämma.

• Momalicious

Persikans: nä, vi använder kondom.

Har inte vågat gått upp och göra nytt test än, men är jättekissenödig så ska göra det nu. Känner på mig att jag inte är gravid dock!

• Momalicious

Stora pojken! Ja det var dumt, kollade på det i morse och även om man inte ska läsa av test efter tiden gått ut så var plusset borta, men tog bild med mobilen igår och då ser man det tydligt :p

Vi vill ha fler barn, och jag längtar efter en ny graviditet, men inte ännu :)

• Momalicious

Nej, tål inte p-piller. Ska ev sätta in en hormonspiral men det känns dumt om vi om ett halvår vill ha syskon, kostar ju ändå 1000 kronor. Försöker bestämma mig hur jag ska göra så än så länge blir det kondom.

• Momalicious

Vi har varit och sett sista Harry potter-filmen. Jag, sambon, svärfar och min mamma. Såg den i 3D - wow!
    Nu är vi snart hemma och då ska vi sooova!

Svar på tråden December Bebis 2010 :)