December Bebis 2010 :)
Jag känner inte på magen. Däremot vet jag att han ligger med huvudet långt ner. Känner mest sparkar uppe till höger och så brukar gumpen puta ut under vänster revben.
Ilningarna i ljumskarna har varit fruktansvärda idag. Fler med detta? Känns som elstötar som går från ljumskarna och längs insidan av låren.
Förvärkar. HUVUDVÄRK. Jag hatar denna huvudvärken. Haft den i mer än en vecka snart. Fruktansvärt jobbigt..
Momalicious skrev 2010-11-07 15:20:13 följande:
Mja, lite mer än en vecka. Har dödsångest och känner inte alls att jag kommer köra hur bra som helst, tyvärr. Lider dessvärre av syndromet "bli asnervös för allting". Och när det är stora grejer blir det såklart värre. Funderar på att flytta till någon stad i norrland där det finns en väg och kan man köra på den får man körkort, typ

Jag hade fruktansvärd ångest inför min uppkörning. Men först på morgonen när jag vaknade. Jag körde upp I malmö och jag kan säga att det är kriget i trafiken här. Djungels lag i princip. Jag var så nervös att jag grät när jag gick hemifrån. Grät före körlektionen jag hade innan uppkörningen och grät efter när jag skulle krama min körskolelärare. Fy bubblan. Men det gick! För i samma ögonblick som uppkörningen började fokuserade jag till 100 %..och fick mitt körkort. Håller tummarna för att det går bra för dig och om det inte gör det (som min pedagogiska och stöttande make sa till mig) så kan du köra upp fler gånger, Det är inte hela världen bara lite minus i kassan..;)