December Bebis 2010 :)
Ser att ni skriver om skor (skumläser bara lite då ajg hade massor att läsa ikapp...)
Men hur gör ni med jackor?
Jag kan knappt knäppa nu, men hur ska det bli om typ 2 veckor då?
Ska man köpa en ny att använda nån månad bara eller ska ni köra uppknäppt?
Låna killens känns ju sådär, och jag kan inte gå i tjock tröja och halsduk bara ju...Jag kanske inte får bebis förrens i Januari!!
Var hemma hos pappa och hans sambo i fredags och frågade om de hade någon jacka som var stor nog åt mig. Då visade det sig att pappas tjej hade en stor vinerjacka, nyskick en everest som låg ute på blocker för försäljning men ingen hade nappat på hur länge som helst så jag kunde få låna den tills någon ville köpa den. Bra tänkte jag. Igår ringde dem och någon ville köpa jackan så där sprack den planen.
Nu går jag med en supertunn kappa som jag kan knäppa någon vecka till, men den är inte det minsta varm och jag måste ha koftor under om den ska göra någon nytta.
Hittade någon sida på nätet med snygga mammajackor för typ 400:-, men självklart är alla storlekar under 44 slut och så stor tror jag inte att jag blir...
Ska min bebis komma om 10 veckor?!!! (förhoppningsvis 11..) Det är heeelt sinnessjukt..