Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Skulle sätta mig i bilen förut och när jag sätter mig ner börjar det bränna som eld vid högra revbenet. Tar med handen på det onda och den börjar brännas också. Första reaktionen var att jag brann (haha) så jag hoppar ur bilen och börjar skaka ur klänningen och så börjar det brännas på foten så jag tittar ner och då ligger det en geting där. Lyckades alltså bli stucken 7 gånger av en geting. Fy! Hur det hamnade där under klänningen har jag ingen aning om. Men är helt sjukt röd och svullen vid revbenet alltså, usch!

• Momalicious

Ja det var lite läskigt faktiskt. Tycker jag inbillar mig att det kliar i halsen varje gång jag tänker på det ;)

Har fortfarande ont men det kanske är normalt. Har inte blivit stucken sen jag var liten.

• Momalicious

Jag ska köpa gymkort nu har jag bestämt. Orkar inte med mig själv! Bestämma några dagar i veckan som man tränar och då gör man det bara! Usch..

• Momalicious

Jessika: fy vad jobbigt! Förstår att det inte är helt lätt att träna med två barn ensam! Är vik:et slut snart?

2barns: hehe vad kul! Ja du var sannerligen stor :)

• Momalicious

Haha jo han ser gigantisk ut! ;) Elliot syntes knappt i den bb-sängen ju ;) hoppas mensen kommer snart!

• Momalicious

Suzzy: skönt att det gick bra! Fördelen med olika rum tycker jag är att man inte vaknar bara de andas högt, vilket jag kunde göra. Sover mkt bättre nu.

Vaknade med migrän i morse, men nu har det blivit bättre. Vi ska på räkfrossa sedan, svägerskan fyller 30 :) imponerande att ställa till med kalas 3 veckor efter man fött barn. :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)