December Bebis 2010 :)
Har även 62kläder liggandes redan också. Man vet ju aldrig hur stor bebis är eller hur mkt och fort den växer.
Hej allihop! Kikar in efter en hektisk helg med hundutställning hela lördagen och sen en bilresa till skåne från 10:00-16:00 på söndagen. Var där tills igår kväll då det var dags att göra resan hem igen.
Åkte långt i förrgår med då vi åkte och hälsade på min ena hunds uppfödare som också bor i skåne men några timmar bort från hon jag hälsade på. Min rygg mådde inte alls bra av desa timmar sittandes
Idag var det dags för flytt. Så det var upp tidigt och börja packa klart och städa osv. Mamma, ena brodern o en kompis till oss hjälpte till och alla tre har full förståelse för att jag är gravid, har ont och inte orkar så mkt.
Men fast att jag inte har burit knappt något och mest bara, städat, sett till hundarna o katterna och packat upp saker i min takt osv så är jag helt slut. Fogarna har gjort så ont idag att jag nästan har grinat flera gånger men nu är flytten gjord iaf, vi är på plats och den nya hyresgästen i min gamla lgh är på plats:).
Nu ska vi bara vila några dagar, försöka få tid hos en läkare och sen hoppas på sjukskrivning för jag inser mer än nånsin att jag inte kan jobba mera:(. Får väl se hur länge jag blir sjukskriven om jag ens blir det men allt är bättre än inget.
Foglossningsbältet hjälper iaf något, det måste jag säga.
Är i 26+0 idag fresten :D.
Nu ska jag rasta hundarna och sen hamna i säng, vi är helt slut efter dessa hektiska dagar:).
Hoppas ni mår bra allihop, får läsa ikapp imorgon.
Ni som har köpt spjälsäng osv "redan", när sätter ni upp den? Har någon redan gjort det?
Min spjälsäng kommer imorrn, det tar emot att sätta den nere i ett "smutsigt" förråd tills bebis kommer så det känns mer rätt att sätta ihop den då å ställa den på plats men det kanske är knäppt att göra det tre månader i förväg?
Jag kommer inte bädda i ordning den såklart för de sängkläderna hinner ju bli dammiga innan de ska användas.
Tänker på "hur det ser ut för andra". Har redan fått en del hånleenden för att jag i princip e klar med inköpen så folk skrattar väl ihjäl sig om spjälsängen kommer upp nu?!
*försöker att inte bry sig*

Å va skönt att fler har gjort det:D. Det ska jag säga om någon kommenterar
"På familjeliv är det minsann massa blivande decembermammor som också redan är klara"

. Hur gamla är de nu?
Kramkalas:)
Emelle: nämen titta vilket vackert mirakel
Fint namn får hon också!
Moma: Nämen kolla
! En prins:D. Grattis!!! Helt ljuvligt:), måste vart väääldigt speciellt och fått en förstahandstitt på miraklet:)
Moma: va svårt du gör det. Många av de där namnen e verkligen jättejättefina,vissa har jag tom funderat på själv, men förstår att ni inte kan bestämma er för jag kan inte rösta på vilket jag tycker eran lilla prins borde heta. Har ni verkligen inga andra på lut;)?
. Döp honom till Prinsen ;D