Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Hoppas du hade trevligt igår! :)

Jag fick en liten chock förut. Gick in och skulle väcka Elliot förut, när jag kommer in ligger den lilla token i krypställning tvärs över sängen och leker ;)

• Momalicious
    AnnaCL skrev 2011-08-08 00:02:08 följande:
    Vi har köpt en Maxi Cosi Mobi och är supernöjda. Hon tycker mycket bättre om att åka i bilen nu.!

Har ni några bra tips på egen mat till era små? Känner att inspirationen behöver bättras på och nu har det dessutom blivit mycket burkmat när vi varit bortresta. Idag fick hon potatis, avocado, basilika, sockerärtor, tomater och ägg och grädde. grönsakerna från eget trädgårdsland, då känns det särskilbra och peppande att laga mat!
    Elliots favorit är utan tvekan köttfärssås. Men det har du säkert redan gjort själv :)
    Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Har suttit i typ två timmar och rensat, uppdaterat och säkerhetskopierat min iphone. Var vääääldigt länge sedan jag gjorde det sist. ;) Skönt att ha det gjort iaf. Nu tömmer jag den på bilder. Har aldig raderat en bild på den och jag har haft den 1,5 år nu. Har kopierat bilder till datorn men aldrig raderat så det var helt galet mycket bilder och filmer, typ 6 gb haha! Massvis med gravidbilder och filmer, bilder på Elliot från BB till nu och allt där emellan. Så kul att titta igenom :)

Jag har i alla fall sovmorgon imorgon så det gör inte så mycket att det blev sent. Kommer vara trist när sambon börjar jobba igen, kommer sakna att sova så mycket ;) 

Elliot 101226 ♥ momalicious.blogg.se/
  • Momalicious

Hade egentligen varit hemma längre, men i januari har jag gått hemma nästan två år och jag börjar faktiskt tröttna lite.. Men kommer jag inte in i vår heller lär han ju inte vara på dagis så mycket.

• Momalicious

Nu har jag reservplats 33 efter 2:a antagningen haha. Hoppas jag inte kommer in, kommer ta emot sjuuukt mycket att tacka nej.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)