December Bebis 2010 :)
Hoppas du hade trevligt igår! :)
Jag fick en liten chock förut. Gick in och skulle väcka Elliot förut, när jag kommer in ligger den lilla token i krypställning tvärs över sängen och leker ;)
Hoppas du hade trevligt igår! :)
Jag fick en liten chock förut. Gick in och skulle väcka Elliot förut, när jag kommer in ligger den lilla token i krypställning tvärs över sängen och leker ;)
Ja, han ålar knappt ens så jag blev riktigt förvånad :)
Härligt Cissi! :)
Grattis på din dag mammasmurfen! Vilken fin present du fick av Ellie!:)
Inte hört nåt om akta graco men maxi cosin har jag hört är rätt liten.
Har suttit i typ två timmar och rensat, uppdaterat och säkerhetskopierat min iphone. Var vääääldigt länge sedan jag gjorde det sist. ;) Skönt att ha det gjort iaf. Nu tömmer jag den på bilder. Har aldig raderat en bild på den och jag har haft den 1,5 år nu. Har kopierat bilder till datorn men aldrig raderat så det var helt galet mycket bilder och filmer, typ 6 gb haha! Massvis med gravidbilder och filmer, bilder på Elliot från BB till nu och allt där emellan. Så kul att titta igenom :)
Jag har i alla fall sovmorgon imorgon så det gör inte så mycket att det blev sent. Kommer vara trist när sambon börjar jobba igen, kommer sakna att sova så mycket ;)
Vi har sökt plats till mitten av januari. Förhoppningsvis börjar jag plugga då.
Hade egentligen varit hemma längre, men i januari har jag gått hemma nästan två år och jag börjar faktiskt tröttna lite.. Men kommer jag inte in i vår heller lär han ju inte vara på dagis så mycket.
Nu har jag reservplats 33 efter 2:a antagningen haha. Hoppas jag inte kommer in, kommer ta emot sjuuukt mycket att tacka nej.