December Bebis 2010 :)
Vatten som kokosmjölk*
Vatten som kokosmjölk*
Elliot kladdar också, låter honom bara hållas. Jag har blivit irriterad på kladdet två gånger och det var när han slog till skålen i min hand så all mat hamnade på golvet, men det var ju mer mitt fel. Sen är det väl klart att jag inte blir superglad om han sprutar ut orange mat över mina kläder, menjag tror inte direkt han gör det för att vara elak.
Vi har också en sån haklapp, Elliot sitter och pillar på maten som är i skåran och har sig :p
Vad härligt! Skönt att ni fick lite ordentlig sommar!
Jag är så trött, sov inget i natt (Elliot sov hela natten däremot). Idag har vi dessutom varit iväg hela dagen i princip för det har varit tapetsering i Elliots rum och deras grejer tar upp hela lägenheten typ. Men OJ vad fint det blev! Ska lägga upp bild när vi gjort färdigt hans rum vilket inte blir denna månaden men nu kan han sova där igen, såå skönt!
Idag vaknade Elliot 6.50. Längesedan han ville upp så tidigt och jag föredrar faktiskt när han vaknar lite senare. Idag är han dessutom på ett himla tråkigt humör.
Han somnade dessutom sent och vaknade varannan-var tredje timme hela natten. Är nog tänderna som spökar. Han verkar som att något stör, så han fick lite Alvedon i munnen förut, hoppas det hjälper för INGET duger. Min lilla stackare! :(
Det är inte lätt för någon när det är så. Försöker vara hemma så lite som möjligt när det är så. Dagen går fortare och lättare då.
Oh igår gick Elliot upp i krypställning och satt och gungade fram och tillbaka haha. Nu går det fort när han kravlar sig fram!
Nej alltså, han gick upp i krypställning bara. Han ålar sig fram fort menade jag :)
Nu somnade Elliot snabbt och lätt utan protest så nu ska jag lägga mig och vila jag med! Hoppas han sover en timme nu, de senaste dagarna har han bara sovit korta stunder.