ÄlskarNova skrev 2010-11-08 19:13:42 följande:
och jag mätte också idag bara för att se...114cm-v.35+5..haha!

smalis där!
förresten..du som också tillhör V-vik, ni andra två också förresten Ludicrus och Emelle; ska ju på läkarbesök på MVC på torsdag och ska då träffa Margareta Falk (får man förresten namnge läkare såhär som jag gör?). Hur är hon när det gäller att lyssna och tillgodose mig?
Vill nämligen väldigt gärna få ut denna bebisen snart om vikten skenar såhär på honom. Borde väga 3,8kg på torsdag enligt sin kurva (+32%) och är ju då bara i v.36+1. Vill inte försöka mig på att få ut en över 5kg-pojk efter BF!
Skulle vilja få hinnsvepning/igångsättning alt. planerat snitt. Undrar om hon lyssnar på mig?
Hehe
Ja ska du hit

Men du ja säger bara en sak
RING O BYT läkare så fort du kan! Hon ÄR HEMSK! Vet inte någon som gillar henne. En sur gammal bitter f***a. Och till godose dina behov,kan du glömma om du går till henne! Hon lyssnar inte på någon. Rent ut sagt hemsk och borde inte få jobba inom vården! Typ alla vet vem hon är. Man ryser bara genom och höra hennes namn!!! Och vet inte nån som gått tillbaka till henne igen som upplevt hur hemsk hon är.
Så vill du ha någon som bryr sig om just dig, råder jag dig varmt om hjärtat och byta läkare! Du kommer bli sååååå besviken annars!!
Tyvärr har jag aldrig hört något gott ifrån någon som haft henne!
Hoppas (vem du nu än får/väljer) att du får de du önskar för e ju inte skoj o få en liten sötis på 5 kg