MrsHelgesson skrev 2010-11-17 16:09:54 följande:
Tidigare idag i samband med att jag hade varit på toaletten och kissat, torkade mig och på pappret kom en rejäl slemmig sak med en lång och tjock blodgrej i. Är det vanlig slempropp eller kan det vara en teckenblödning också?
Tycker också det låter som slemproppen. Kanske en blandning.
delifi2 skrev 2010-11-17 16:14:37 följande:
Tackar
Ja att lasta saker under vagnen är superviktigt tycker jag, ofta man inte tänker på det.
När jag fick döttrarna för 20 år sen så fanns det rejäla vagnar som inte var tunga och man fick plats med 4 st fulla kassar under vagnen, helt suveränt, nu ska man vara glad om man får under 1 typ
MFJG skrev 2010-11-17 16:03:47 följande:
Jag skulle precis byta trosor. Då droppar det från mig. Blev en liten pöl på golvet.
Om min bebis ligger djupt fixerad, hur läcker man fostervatten då? Det kan ju knappast forsa eller?
Det behöver inte forsa fostervatten, å eftersom dinbebis är fixerad så täpper han till utgången så då kan det droppa. Kan oxå vara vattninga flytningar. Men fortsätter det så ring förlossningenlåter som en slempropp
Du är som en egen liten gravidupplysning ;) Jag tror det är flytningar för det har inte kommit mer..