Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Jag har också funderat på tänder men så illa som det är nu var det inte ens när han fick sin första tand, blir bara värre och värre. Och jag ser inte heller några tänder som är på g att spricka igenom. Enda gången han varit nöjd idag var när vi var ute och gick i 2 timmar. Ville inte gå hem av rädsla att allt gnäll skulle börja igen men efter 2 timmar frös jag så mycket så jag var tvungen att gå hem.

• Momalicious

Idag har Elliot ätit en halv macka, en halv flaska ersättning, dvs 90 ml, en liten yoghurt, några klunkar smoothie och en halv burk fruktpuré :(

• Momalicious

Jag känner av äl och mens mycket mer. Innan så kände jag lite svag mensvärk vid både äl och mens, samt att jag hade en väldigt sparsam mens. Nu känner jagav äl mycket, har mycket mensvärk och mensen är väldigt riklig, varar dock bara 2-3 dagar istället för 4-5.

• Momalicious

Igår var en såndär riktigt jobbig dag. Visst att Elliot är klängig varje dag, det hör väl åldern till antar jag, men igår var det överjävligt. Hoppas det är bättre idag, men dagen har redan börjat bättre än gårdagen. Såna dagar som igår tänker jag att jag aaaaldrig vill ha ett till barn. Men bra dagar vill jag ;)

• Momalicious

Elliot sov förresten utskilj al hela natten! :) var lääänge sedan sist. Somnade 19 och vaknade 06.50 :)

• Momalicious

Vill också till Ullared. Dock verkar jag och sambon ha fått matförgiftning eller magsjuka. För mig började det vid 9 el nåt och han skulle åka hem vid 11 för att hjälpa mig men då kom det för honom med. Han borde snart vara hemma.

• Momalicious

Ja jag vet, så jag kollade vad sambon ätit idag men vi har inte ätit samma så är väl nån mild magsjuka. Både jag och sambon mår lite bättre.

• Momalicious

Jag skulle nog köpt en bozz syskonvagn om vi planerat tätt. Jättebillig, svängbara framhjul, separata sittdelar som är vändbara. Är supernöjd med vår bozz sulky :) har iaf bestämt att till nästa barn blir det en annan vagn som inte väger så mycket. Tog vår brio igår när vi gick på promenad och OJ vad tung den var.

• Momalicious

Svamp är lyxmat för mig. Brysselkål är skitgott och broccoli är okej, stammen är jättegod.

Elliot älskar sin maxi Cosi. Han somnar så fint själv, gnäller inte det minsta. Så härligt! :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)