Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Elliot har senaste dagarna blivit en fena på att dra sig upp till stående! :) överallt gör han det.

Idag har han fått en gåvagn från Ikea. Han tycker den är jätterolig.. Fast han vill bara putta iväg den och krypa efter hahaha.

• Momalicious

Jag tycker de är snygga, vissa modeller är snyggare än andra såklart. Ligger det många andra uppe där du bor? Kan ju bero på det i så fall, om de t.ex. är billigare.

• Momalicious

Elliot är likadan, jättemammig. Är lite orolig hur det ska gå när jag åker till malmö den 11e. Sambon kommer vara ensam med honom i 1,5 dygn och det blir ju inte kul för honom om han är ledsen och saknar mig hela tiden.

• Momalicious

Slog nog rekord i dus gris idag. 3,26 minuter tog det och då körde jag shampoo x2, balsam, tvåla in kroppen och raka armhålorna. ;) min sambo blev minst sagt imponerad haha. Hans snabduschar tar minst 15 minuter. ;)

• Momalicious

Vi har en maxi Cosi. Fördelar är att den går att luta lite ifall han somnar och ett ordentligt sidokrockskydd. Och att den är enkel att montera i bilen! Nackdel är att jag har svårt att tro att den räcker så länge som han ska sitta bakåt, så vi lär behöva köpa en till, men det känns egentligen inte som en nackdel. Han sitter jättebra i den nu och så hinner han förmodligen få ett syskon som kan ta över den innan den blir trång. Kunde inte vara mer nöjd!

• Momalicious

Nä det är ju olika! Vissa är tandlösa länge bara :) Elliot har bara en tand än så länge :)

Jag och Elliot har precis kommit in från en pw på strax över fyra km. Skönt, och jobbigt, eftersom vi bor vid världens mest backiga ställe haha. Elliot är så nöjd när man är ute, mycket kul att titta på! :)

• Momalicious

Tror snarare rymlighetsproblemen är att den inte är så bred. Elliot var 76 cm för en månad sen och det finns massor med plats över huvudet. :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)