-
-
Vad kul angelique! Känner du av bebisen än?
Nej vad hemskt suzzy! Så sent i graviditeten :( jag var typ i v 28-29 såhär dags förra året :(
Min länk handlar om det programmet du pratar om persikans. Vill se det, får hoppas det går på repris. Sjukt ändå att barnmorskorna får sådan felinformation, inte konstigt att man inte tar det så allvarligt som man kanske borde om bebisen rör sig dåligt! -
Dagen idag har varit rätt krävande. Elliot har VÄGRAT sova och det har varit storm ute så båda hans sovstunder har jag kört runt i bilen. Fy fan! Det funkade ju men så går det inte att hålla på i längden, och att ta en promenad båda hans sovstunder funkar inte heller, det är liksom då jag passar på att duscha, äta och göra sånt jag inte hinner när han är vaken. Blä. Imorgon ska sambon ha bilen så då MÅSTE det gå att få honom att sova ändå.
Sambon har liksom suttit inne hos E i en timme och det är först nu han slutat gapskrika. :( -
Oj, kan man verklige känna så tidigt? Embryot är ju bara runt 3 cm då :o
-
Okej, men fräckt iaf! :) jag kan känna fantomsparkar ibland. Tycker det är så himla mysigt fastän det bara är tarmarna eller nåt. Ska bli så mysigt när det är dags igen!
-
Haha jo, men det säger jag nog nästan varje gång Elliot är sådär riktigt skitjobbigt ;) kommer dröja 2-3 år innan nästa iaf :)
-
Såg ni förresten "Drömmen om ett barn" i 3an förut? Gud vad jag grät :F
-
:D*
-
Jag sa också det till Tomas (min sambo), att Gud vad skönt att man slapp gå igenom det. Jag hade fått för mig att jag inte kunde få barn innan jag blev gravid, men så var ju alltså inte fallet :) kommer garanterat gnälla ändå ibland, men jag älskar finaste E mest ändå!
-
Elliot sov 19-06.50! Utan uppvak! :D