Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Nu ska jag åka om tre timmar ungefär. Hoppas allt klaffar bra så att Elliot somnar vid 10 och jag då kanpacka in allt i bilen och sedan åka ner och lämna honom hos farmor vid 12. Är lite smått nervös för att jag ska åka fel inne i Malmö, har aldrig varit där. Men förhoppningsvis är gps:en snäll mot mig :)

• Momalicious

Persikans: du hade gärna fått följa med. Kanske ska svänga in i Halmstad och kidnappa dig ;) nä men det ska bli kul! På nåt sätt löser det sig. Min sambo lugnade mig verkligen genom att säga "om nån rånar dig så ge dom allt" och la sedan till "många jag känner har blivit rånade där".. :p tack för det liksom.

• Momalicious

Majorima: ja men eller hur! Tackade och bockade glatt ;)
    Jag är också liiite avis, fast samtidigt längtar jag så tills jag (förhoppnigsvis) börjar plugga i januari. Som det har känts senaste månaderna vill jag inte ha en till på minst två år :)

• Momalicious

Nu är jag tillbaka på hotellet efter en jobbig och asbra kväll. Hela kroppen VÄRKER kan jag lova, efter att först ha suttit i en bil i 4,5 timme och sen ståplats på konserten. Fy. Aldrig mera ståplats, kunde inte njuta fullt ut för det gjorde så jävla ont.

Roligast av allt är nästan att Britney bor på hotellet bredvid mitt. Hela Malmös pressfotografer stod där när jag gick förbi, och typ hälften av Malmös invånare ;) frääääckt ;)

Nu ligger jag i hotellsängen och ser på tv och ska strax sova. Kram från en trött, öm, halvdöd men väldigt glad Magda (ja, jag heter det hehe).

• Momalicious

Nu är jag hemma. Är så sjukt trött! Motorlampan började lysa när jag var typ 6 mil hemifrån men bilen gick som de skulle så efter konsultation från sambons bror så åkte jag till verkstaden han jobbade på så fick dom felsöka den. Fick inget exakt svar men de släckte lampan och jag körde hem utan att den tändes igen. Puh. Nu ska jag bara mysa med bebis och sova!

• Momalicious

Jag klarar inte alls av när Elliot skriker, oavsett anledning. Får ont i magen och blir ledsen själv typ. Fast när han skriker för att han är arg bara är det inte lika jobbigt, men ändå inte lätt. Min sambo är däremot tåligare.

• Momalicious

Vad kul lillsnurr! Så vill jag göra när Elliot ska bli storebror också. :) fast det beror ju på hur gammal han är förstås :)

• Momalicious

Idag ska jag testa att ge Elliot korv. Köpte en korv med så hög kötthalt jag någonsin kunde hitta och ska göra korvstroganoff. Hoppas han gillar det :)

Svar på tråden December Bebis 2010 :)