December Bebis 2010 :)
Vi ska till BVC nästa vecka tror jag.. Får kolla Elliots bok :)
Gjorde nån korvgryta, hoppas den gillas. :)
Vi ska till BVC nästa vecka tror jag.. Får kolla Elliots bok :)
Gjorde nån korvgryta, hoppas den gillas. :)
Det är inte drop in här, men om man vill komma dit är det bara att ringa.
Elliot föredrar också att äta själv.. Men förstår inte hur jag ska få i honom kött och sånt, vill ju inte direkt ge honom bitar för det känns som han kommer sätta det i halsen.. Korvgryta fick han nyss och det åt han rätt bra utav iaf :)
Elliot har också bara två tänder i underkäken, men de är inte helt uppe än. Iaf inte den ena (dom kom inte samtidigt). Han gillade broccoli iaf och igår fick han små bitar potatis och kyckling när vi åt middag.. Det ger sig väl. Blir ju dyrt i längden om man bara ska ge honom sönderkokt högrev haha ;)
Jag är inte alls avundsjuk på dig lillsnurr! Bara tanken på att byta blöja med gravidillamåendet eller den tröttheten.. Blä :)
Lillsnurr: nä men jag tänkte på mig själv, jag mådde illa dygnet runt till v 21-22 nånting, så det var det jag tänkte på. Tror också bara jag var extra trött ett par veckor :)
Nu är det väl inte så många kvar i tråden som har barn som är födda lika sent som Elliot, men jag funderar på hur ni ska göra med firandet av födelsedagar? Jag har funderat på om vi ska ha kalas för Elliot ett par veckor innan jul, och sedan ha det så i fortsättningen med. Så att han verkligen får en egen dag och inte blir bortglömd mitt i allt julstök.
Jo jag vet, men folk har en tendens att vara bortresta eller ha andra planer över julen tyvärr. Får se vad vi hittar på. I så fall blir det att vi har kalas då bara och sen firar vi honom på hans födelsedag. Åh dumma unge som var tvungen att komma ut mitt under julen haha.
Tror vi antingen kommer ha två kalas, eller ha kalaset hos min mamma som har ett stort hus. Men det lutar åt två kalas, känd enklare. Det enda som är tråkigt att släkterna inte träffas, man vill ju att de ska lära känna varandra.
Idag kommer Elliot också bara sova en gång! Han tog sovmorgon till 7 och då blev vanliga sovtiden förskjuten en timme och med hjälp fick jag honom att sova två timmar så nu är han pigg och glad :)