Inlägg från: Momalicious |Visa alla inlägg
  • Momalicious

December Bebis 2010 :)

Åh angelique! Går det inget att göra? Sen KAN ju hf gå väldigt långsamt.. Och ibland KAN man ha lite protein i urinet som sedan försvinner. Förstår att det känns jobbigt dock! :(

• Momalicious

Ja jag vet hur det är, jag tänker också alltid på det värsta. Vet ni att det är en pojke till eller sker du han bara för att? :)

Jag håller iaf tumme och tår för eran Lill*. Tänker på dig!

• Momalicious

Idag har vi varit på ett-årskalas för min kompis dotter. Hon är så pluttig! Väger minst 2 kilo mindre än Elliot och är kortare också hihi. Men hon var så glad och älskade att öppna paket :)

• Momalicious

Han har fått smaka lite av oss men vi äter aldrig samma mat i princip och maten till honom steker jag inte.

• Momalicious

Elliot har fått sin tredje tand (vänstra framtanden) utan att vi märkt något! Såg att den trängt ut i morse :)

Hur gör ni med tandborstning förresten? Vi borstar tänderna på Elliot men han äter alltid en flaska som han somnar på och det är ju inte bäst för tänderna... Tur att dom ska tappa tänderna ;)

• Momalicious

Nä vi glömmer ibland kan jag väl erkänna, men jag brukar borsta på dagen någon gång så känns det bättre om vi glömmer. ;) blir ju lättare att ha rutin på det när han inte äter på natten längre.

• Momalicious

Hm, det har jag aldrig hört. Hur kan det göra det? Är ju helt nya tänder som kommer när de blir stora. Enda jag kan tänka mig är att om man inte lär ut god tandhygien från början så kan ju de permanenta tänderna ta skada när de kommit. Har du källa på det?

Duktig Marcus är förresten! Elliot går runt soffor och bord i en rasande fart. Fortsätter det i den här hastigheten kommer han gå innan 1-årsdagen.

• Momalicious

Jag har suttit och läst i lite gravidtrådar, dumma mig. Nu blir jag sååå sugen på att vara gravid igen. Men det ska jag inte bli. Är redan nervös för tanken på två barn. När Elliot kom kunde man ju sova när han sov och sådär. Men jag tror nog att Elliot kommer få gå 15-timmarsveckor på dagis när vi får nästa. Vi har väl tänkt att min sambo ska vara hemma i iaf 3 månader samtidigt som mig då och då får ju Elliot vara hemma och sen får han gå lite på dagis. Men set ligger ju ett bra tag fram i tiden hehe.

Svar på tråden December Bebis 2010 :)